اخبار روز سینما

انتخاب جیمی کیمل به عنوان مجری نود و ششمین دوره مراسم اسکار!/جزئیات

جیمی کیمل توسط انجمن داوران جوایز آکامی به عنوان میزبان جوایز اسکار انتخاب شد. این نود و ششمین سری مراسم است که در تاریخ 10 مارس  (19 اسفند 1402) سال آینده منتشر می شود.

«جیمی کریستین کیمل»، مجری «کیمل لایو» (Jimmy Kimmel Live)به عنوان میزبان نود و ششمین مراسم جوایز اسکار در سال 2024 انتخاب شد. ABC که پخش برنامه «کیمل لایو» را بر عهده دارد، این انتخاب را تایید کرد.

جیمی کیمل برای چهارمین بار میزبان مراسم اسکار بود

«جیمی کریستین کیمل»، قبل از این در سال‌های 2017 و 2018 به عنوان مجری مراسم اسکار تعیین شده بود و در سال قبل نیز این مسئولیت را بر عهده داشت.  از سال 2019 تا 2021، به دلیل تأثیر شدید جهانی بیماری همه گیر کووید-19، مراسم اسکار بدون میزبان برگزار شد و هنرمندان متعددی برنامه را به صورت تیمی پشتیبانی کردند.

جیمی کیمل

«جیمی کریستین کیمل» دو جایزه امی دارد و در طول دوران حرفه‌ای خود بیست بار نامزد شده است. یکی از لحظات بزرگ مراسم اسکار در سال 2018 با حضور «جیمی کیمل» اتفاق افتاد و در نهایت لالالند به اشتباه برنده اعلام شد؛ اما برنده فیلم مهتاب بود. جیمی کریستین کیمل بعداً خطا را تصحیح کرد و اعلام کرد که برنده واقعاً مهتاب است.

سپس اعلام شد که «جیمی کریستین کیمل» میزبان مراسم اسکار سال آینده خواهد بود و او در این باره به شوخی گفت:

اگر فکر می کردید اسکار سال گذشته را خراب کردیم، صبر کنید تا ببینید برای نودمین سالگرد اسکار چه برنامه ای داریم!

جیمی کریستین کیمل نیز تهیه کننده اجرایی این رویداد است. اسکار 2024 و این رویداد را با نویسنده «مالی مک‌نیری»، خواهد کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا