اخبار روز سینما جهان

متهم شدن جیمی فاکس به آزار جنسی!

بر اساس خبر منتشر شده جیمی فاکس بازیگر باتجربه و سیاه پوست به آزار و اذیت جنسی متهم شده است. در ادامه می توانید جزئیات این خبر را منتشر کنید.

فاکس بازیگر باتجربه و سیاه پوست هالیوود در نیویورک به آزار و اذیت جنسی متهم شد. برنده 55 ساله اسکار بلافاصله این اتهامات را رد کرد.

این بازیگر که نام اصلی او اریک مارلون بیشاپ است متهم شده که دست خود را روی کمر یک زن ناشناس قرار داده است. شاکی می‌گوید که فاکس سپس شروع به لمس بدن او کرد؛ اما این زن سریعاً پا به فرار گذاشت.

جیمی فاکس به آزار جنسی متهم شد

در این شکایت ادعا شده است که آزار جنسی پس از درخواست یکی از دوستان شاکی از فاکس برای گرفتن عکس رخ داده است. شاکی گفت فاکس در آن زمان در وضعیت طبیعی نبود و شبیه گابریل یونیون بود. به گفته شاکی، فاکس به آزار جنسی او ادامه داد تا اینکه دوستش مداخله کرد. شاکی می گوید که بعد از این ماجرا آسیب روحی دیده است.

جیمی فاکس
جیمی فاکس

جیمی فاکس بازیگر آمریکایی است. او متولد 1346 است و در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می کند. جیمی فاکس برای بازی در نقش چارلز ری در فیلم های معروفی مانند ری برنده اسکار شد. او همچنین در سریال‌های تلویزیونی محبوبی مانند نیپ/تاکسی (NYPD Blue) و کیلر کرومز (The Shield) نقش آفرینی کرده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا