به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین کارگردان «ثور: عشق و تندر» و «هدف بعدی پیروزی است» هفتمین فیلم را به فهرست آثار بعدی خود اضافه کرد.

مهر ارسال شده: تایکا وایتیتی، کارگردان تحسین‌شده «جوجو خرگوش» برای کارگردانی «جیمز» در حین فیلمبرداری فیلم بعدی خود، «کلارا و خورشید»، اقتباسی از رمان علمی تخیلی کازوئو ایشی گورو با بازی امی آدامز و جنا اورتگا، انتخاب شده است. تبدیل شد.

این کارگردان که پیش از این سریال تلویزیونی «راهزنان زمان» را تصویربرداری کرده بود، ممکن است تهیه کننده فیلم بعدی «جنگ ستارگان» نیز باشد. بازسازی لایو اکشن «فلش گوردون» و فیلم «آکیرا» نیز از دیگر فیلم هایی هستند که گفته می شود در لیست احتمالی او قرار دارند.

با تمام این اوصاف، پروژه دیگری به برنامه پرمشغله وایتیتی اضافه شده و آن تولید اقتباس سینمایی «جیمز» است که کمپانی یونیورسال پس از در اختیار گرفتن فرانچایز از پرسیوال اورت، تولید آن را به تایکا وایتیتی سپرده است.

“جیمز” اقتباسی مدرن از رمان “ماجراهای هاکلبری فین” اثر مارک تواین در سال 1884 است که این بار از دیدگاه جیم، دوست سیاه پوست وفادار و قابل اعتماد هاک روایت می شود.

در توضیحات رسمی فیلم آمده است: زمانی که برده ای به نام جیم متوجه می شود که قرار است به مردی در نیواورلئان فروخته شود و برای همیشه از همسر و دخترش جدا شود، تصمیم می گیرد برای مدتی در جزیره جکسون پنهان شود. در همین حال، هاکلبری فین برای فرار از دست پدر خشن خود، مرگ خود را جعل می کند و بنابراین سفر خطرناکی را با قایق در رودخانه می سی سی پی در تلاش برای رسیدن به مکانی آزاد آغاز می کند.

اورت، فینالیست جایزه پولیتزر، نویسنده نامزدی جایزه اسکار 2023 برای «داستان آمریکایی» با بازی جفری رایت است.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما