اخبار روز سینما

جوکر فوق العاده زباله و فاجعه است!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، بیشترین انتقادات در قسمت اول مربوط به بازیگران و هنرمندانی بود که در قسمت اول حضور داشتند و پیش از این نیز در دیگر برنامه ها و رئالیتی های شبکه نمایش خانگی حضور داشتند و حضور آنها اتفاقی ویژه برای این امر است. برنامه نبود. نکته دیگر نبود این برنامه به طور خاص برای خنداندن یا نخندیدن مردم طراحی شده است و برنامه بیشتر بر روی یک سری ایده های تکراری و کلیشه ای مانند حرکات موزون تمرکز دارد.

انتقادات از «جوکر» این هفته ادامه یافت و این بار این مخالفت ها نه از سوی کاربران و رسانه ها، بلکه از سوی برخی منتقدان سینمایی مطرح شد. کیوان کثیریان و افشین علیار از منتقدان سینما در صفحات شخصی خود با انتقادهای تند به این مجموعه پاسخ دادند. کیوان کثیریان کلیدواژه هایی مانند شوخی های جنسی مبتذل، ابتذال خفیف و … را به این مجموعه اختصاص داده بود. افشین علیار همچنین با اشاره به اینکه تنها 20 دقیقه از قسمت اول این سریال را تماشا کرده است، آن را یک ابر آشغال و یک فاجعه فوق العاده دانست.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا