اخبار روز سینما

جوکر جدید با حضور زنان منتشر شد/عکس







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، امروز چهارشنبه 17 سه سال از شروع برنامه «جوکر» احسان علیخانی می گذرد، فصل جدید این برنامه این بار با حضور بانوان در نظر گرفته شده است. مرداد در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

این برنامه در مقطعی با انتقادهایی برای حضور انحصاری آقایان همراه شد که احسان علیخانی در پایان فصل اول جوکر قول داد: اگر شرایط فراهم شود و مجوز داده شود، آمادگی کامل داریم. ، برای انجام آن.

علیخانی در نهایت از شرکت کنندگان زن برای شرکت در این رئالیتی شو دعوت کرد. ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده از بازیگران جدید این برنامه هستند.

در فصل منتشر شده، “جوکر” تا قسمت سوم موفقیت آمیز بود، اما در عین حال انتقادات شدیدی به برخی از شوخی های آن وارد شد. نمایشی که بینندگان آن کودکان و نوجوانان هستند و این اتفاق باعث هشدار ساترا نیز شد. بازیگرانی چون محمدرضا علیمردانی، سیدجواد رضویان، نیما شعبان نژاد، نصرالله رادش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، هادی کاظمی و مجید مظفری تاکنون در این فصل از جوکر حضور داشته اند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا