اخبار روز سینما جهان

جولیا گارنر به بازیگران فیلم Wolf Man پیوست!/جزئیات

جولیا گارنر، برنده جایزه امی و گلدن گلوب، برای نقش بعدی خود تصمیم گرفته و برای بازی در این فیلم آماده می شود. فیلم گرگینه او قراردادی را با لی وانل که او را مدیریت می کرد امضا کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از سایت variety، جولیا گارنر او دوباره با کریستوفر ابوت، که اولین تجربه حرفه ای خود را به عنوان مادری که خانواده اش توسط یک شکارچی مرگبار در سال 2011 در فیلم Martha, Marcy, May, Marlene وحشت کرده است، متحد می شود.

جولیا گارنر به جمع بازیگران فیلم The Wolfman پیوست

گارنر مدت‌هاست که در سینما و تلویزیون نقش‌آفرینی می‌کند، و برای بازی در نقش روث لنگمور در Ozark سه جایزه امی دریافت کرده و برای بازی در نقش هنرمند کلاهبردار آنا دلویت نامزد دریافت چندین جایزه شده است.

فیلم گرگینه

گارنر برای نقش اصلی در فیلم دستیار کیتی گرین نامزد دریافت جایزه Independent Spirit شد. سال گذشته، این دو برای فیلم تحسین‌شده دیگری به نام هتل رویال که گارنر آن را نیز از طریق کمپانی سازنده آلما مارگو کارگردانی کرد، گرد هم آمدند. او بعداً در فیلم هیجان انگیز آپارتمان 7A از کمپانی پارامونت به تهیه کنندگی جان کرازینسکی دیده خواهد شد. کارگردانی فیلم The Werewolf بر عهده وانل خواهد بود. او در فیلم موفق The Invisible Man بازی کرد که در باکس آفیس جهانی 144 میلیون دلار فروخت.

 

منبع: variety

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا