«جورج آر.آر. مارتین»، خالق رمان‌های نغمه آتش و خون که منبع اقتباسی سریال خاندان اژدها است، از اپیزودهای پخش شده‌ی فصل دوم خاندان اژدها ابراز رضایت کرده است.

او در جدیدترین نوشته‌ی وبلاگ خود، به بازدید از استودیوهای لیوزدن در انگلستان، محل فیلمبرداری این سریال، اشاره می‌کند و می‌گوید:

از قلعه‌های واقعی بازدید کردم که ابهت آن‌ها کم از رد کیپ و دراگون‌استون نبود. و بسیار عظیم بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جورج آر. آر. مارتین از سریال خاندان اژدها راضی است

جورج آر آر مارتین همچنین به تماشای دو قسمت اول از فصل 2 خاندان اژدها پرداخت و از آن‌ها به شدت تمجید می‌کند:

عجب شروع خوبی برای این فصل بود. کارگردانی فوق‌العاده بود. «آلن تیلور»، کارگردان کهنه‌کار بازی تاج‌وتخت، قسمت اول را ساخته و «کلر کیلنر» قسمت دوم را. هر دوی آن‌ها باشکوه عمل کرده‌اند.

او در ادامه به ستایش بازیگران سریال می‌پردازد و می‌گوید:

درباره بازیگری هرچه بگویم کم است. «اِما دارسی» فقط یک جمله در «پسر برای پسر» دارد، اما با چشم و چهره خود بر این اپیزود حکمرانی کرد؛ غم او برای پسر به قتل رسیده‌اش ملموس است. «تام گلین-کارنی» در نقش «ایگان» را به شکلی که هرگز پیش از این دیده نشده زنده می‌کند؛ او بیش از یک شخصیت شرور است، خشم شاه را به ما نشان می‌دهد، و در عین حال ترس و تردیدها و انسانیتش را.

«مارتین» همچنین از بازی «ریس ایوانز» در نقش «اوتو های‌تاور» تمجید می‌کند و می‌گوید:

هر بار در مقابل دوربین می‌آید شکوهمند است.

سریال خاندان اژدها

یکی از نکاتی که توجه این نویسنده را به خود جلب کرد، حضور یک سگ در سریال است که او در کتاب آتش و خون به آن اشاره نکرده بود. او در این رابطه گفت:

من… معمولاً از فیلمنامه‌نویسانی که برای اقتباس شخصیت‌هایی را به منبع اضافه می‌کنند نیستم. به‌ویژه وقتی منبع اثری از من باشد. اما آن سگ درخشان بود… ای کاش به آن سگ فکر کرده بودم. فکر نکردم، اما یک نفر دیگر به آن فکر کرد. از این بابت خوشحالم.

قسمت چهارم از فصل دوم سریال هاوس آف دراگون یکشنبه شب این هفته (10 تیر 1403) پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال خاندان اژدها و نحوه آغاز فصل دوم آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما