اخبار روز سینما

جودی فاستر: امیدوارم مردم به سرعت از فیلم های ابرقهرمانی خسته شوند

جودی فاستر او در مصاحبه با مجله «ال» می گوید: «فیلم های ابرقهرمانی فازی خیلی طولانی بودند. این بازیگر امیدوار است که این ژانر به زودی فراموش شود.

جودی فاستر (جودی فاستر) او در مصاحبه ای جدید با مجله Elle گفت که فیلم های ابرقهرمانی تک شات خیلی طولانی هستند. او همچنین برای نقش مکمل در فیلم نیاد شایسته اسکار است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


انتقاد جودی فاستر از فیلم های ابرقهرمانی

جودی فاستر در مصاحبه خود گفت:

“این یک فاز است. فازی که به نظر من کمی طول می کشد؛ اما هنوز یک فاز محسوب می شود و من فازهای مختلفی را دیده ام. امیدوارم مردم به زودی از این فیلم ها متنفر شوند.”

جودی فاستر

وی همچنین افزود:

فیلم‌های ابرقهرمانی خوب مانند «مرد آهنی»، «پلنگ سیاه»، «ماتریکس» مرا بسیار سرگرم می‌کنند؛ اما به همین دلیل نتوانستم بازیگر شوم و آن فیلم‌ها زندگی من را تغییر ندادند.»

پارسال Shazam! بسیاری از فیلم های ابرقهرمانی از نظر تجاری شکست خورده اند، از جمله 2، فلش و مارولز. به عنوان مثال، فیلم «عجایب» با بازی بری لارسن کمتر از 100 میلیون دلار در آمریکا فروخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتقاد جودی فاستر از فیلم های ابرقهرمانی چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا