اخبار روز سینما جهان

جوایز انجمن تهیه‌کنندگان نامزدهای خود را شناخت

یکی از بهترین پیش‌بینی کنندگان جوایز اسکار، نامزدهای جوایز سالانه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) ست.

در رده بهترین تولید فیلم بلند (جایزه داریل اف زانوک) سی و پنجمین دوره جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا، فیلم های «داستان آمریکایی»، «آناتومی یک سقوط»، «باربی»، «بازماندگان» “قاتلان ماه کامل”، “استاد”، “اپنهایمر”، “زندگی های گذشته”، “بیچارگان” و “منطقه مورد علاقه” نامزد دریافت این جایزه شده اند.

نامزدهای انجمن تهیه کنندگان آمریکا یکی یکی از مهمترین پیش بینی جوایز اسکار است و سال گذشته نامزدهای این جوایز 7 نامزدی اسکار را کسب کردند.

20 برنده قبلی بهترین فیلم در جوایز اسکار 15 بار با برنده انجمن تهیه کنندگان آمریکا برابری کرده اند. سال گذشته فیلم های «همه چیز در همه جا به یکباره» و «پینوکیو» ساخته گیلرمو دل تورو که برنده جایزه انجمن تهیه کنندگان در بخش های بلند و انیمیشن شدند، در نهایت برنده جایزه اسکار بهترین فیلم بلند و انیمیشن شدند.

امسال در بخش انیمیشن جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا، «پسر و شاه ماهی»، «عنصری» و «مرد عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی» نامزد دریافت جایزه شده اند.

در بخش تولید سریال‌های نمایشی «تاج»، «دیپلمات»، «آخرین بازمانده»، «برنامه صبحگاهی» و «وارثه» و در بخش تولید سریال‌های طنز «بری»، «خرس»، «هیئت داوران». وظیفه، «فقط» قتل‌های داخل ساختمان» و «تد لاسو» نامزد دریافت این جایزه بودند.

مراسم اهدای جوایز سی و پنجمین دوره جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا در 25 فوریه (6) اسفند) برگزار خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا