اخبار ورزشی

7 بازیکن استقلال در لیست حذف جواد نکونام!

جواد نکونام سرمربی جدید استقلال در نشست خبری پس از امضای قراردادش گفت که با تمام وجود برای این تیم تلاش خواهد کرد. او برای اجرای برنامه هایش در استقلال باید روی نام چند بازیکن فصل گذشته خط بزند.

سجاد شهباززاده: او فصل گذشته با وجود اینکه با سر و صدای زیادی به جمع آبی پوشان بازگشت نتوانست در پازل تاکتیکی ساپینتو جا بگیرد. در فصلی که تنها یک گل به ثمر رساند در بازی نساجی موقعیت سوزی بد موقعی داشت تا از همانجا رویای قهرمانی استقلال رو به زوال برود.

زبیر نیک نفس: نیک نفس رابطه بسیار خوبی با نکونام دارد و در گذشته با هم در فوتبال همکاری داشته اند اما پس از عقد قرارداد ریگی و حضور چشمی و مهدی پور، این بازیکن فرصت زیادی ندارد. برای باز کردن یک جای خالی از لیست حذف خواهد شد.

امید حمیدی فر: این بازیکن که فصل گذشته از صنعت نفت آبادان به خدمت گرفته شده بود به دلیل تراکم بازیکنان در پست هافبک دفاعی شانس چندانی برای بازی نداشت. او در این فصل در لیست خروج است.

عارف غلامی: این مدافع در فصول اخیر با مربیان استقلالی ها اختلاف جدی داشته است. علاوه بر این، سبک کاری او با خواسته های تاکتیکی نکونام همخوانی ندارد. در صورت جذب عارف آقاسی، غلامی به دروازه شروع باشگاه استقلال نزدیکتر می شود.

آرمان رمضانی: این بازیکن که در پرسپولیس هم بازی کرده هیچ وقت کیفیت این دو تیم را نداشته است. این بازیکن هم مانند شهباززاده جایی در لیست نکونام ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد.

جعفر سلمانی: از آنجایی که دو مدافع چپ در لیست ورودی نکونام وجود داشت، مشخص بود که او قصد همکاری با یکی از مدافعان چپ سابق را نداشت. قرعه کشی به نام سلمانی نوشته شده است. او اگرچه بازیکنی پرحاشیه است اما سطح کیفی او مورد تایید سرمربی جدید استقلال نیست.

مهدی مهدی‌پور:یکی از بازیکنان بزرگی که در لیست خروج نکونام قرار گرفته مهدی مهدی‌پور است. او فصل گذشته هفته‌های زیادی را با مصدومیت پشت سر گذاشت. به نظر می‌رسد نکونام بیشتر به هافبک‌های تخریبی معتقد است تا بازیکنانی مانند مهدی‌پور که در امر بازی‌سازی و شدت بخشیدن به روند هجومی تیم فعال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا