اخبار روز سینما

جواد عزتی، بازیگر سینما، به دنبال تجربه کارگردانی! /جزئیات

جواد عزتی، بازیگر سینما، این‌بار با فیلم «تمساح خونی» به دنبال تحقق رویای کارگردانی است.

مهر وی نوشت: جواد عزتی بازیگر سینمای ایران قصد دارد با فیلم «تمساح خونی» در عرصه کارگردانی تلاش کند.

جواد عزتی بازیگر تلویزیون و سینما که در این سال ها نقش های جدی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی داشته است، به نظر می رسد قصد دارد کارگردانی را هم تجربه کند.

او که در کارهای اخیرش مانند «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نقشی فراتر از بازیگر در نگارش فیلمنامه این بار با همکاری کامران حجازی به عنوان تهیه کننده داشت. برای کارگردانی فیلم سینمایی «تمساح خونی» برای دریافت پروانه ساخت درخواست داده است.

در صورت صدور پروانه ساخت این فیلم، جواد عزتی در فهرست بازیگرانی قرار می گیرد که می توانند تجربه متفاوتی را به عنوان کارگردان فیلم اول ثبت کنند.

با توجه به دوری بازیگری عزتی از فیلم های کمدی در سال های اخیر، به نظر می رسد علاقه او به ساخت فیلم در مقام کارگردان بیشتر به سینمای جدی با مسائل اجتماعی نزدیک باشد.

کامران حجازی که درخواست پروانه ساخت «تمساح خونی» در سامانه سازمان سینمایی به ثبت رسیده است، پیش از این در فیلم های «مرد بازنده» و «کت چرمی» با جواد عزتی و در سریال «زخم کاری» او به عنوان تهیه کننده کار کرده است. مدیر پروژه نیز بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا