اخبار روز سینما

جن گیر با محتوای ترسناکش همه رو نگران کرد!/محدوده سنی را برای دیدن جن گیر رعایت کنید!

رده‌بندی سنی و محتوای خشونت آمیز The Exorcist: Believer نشان می‌دهد که این فیلم تصاویر ناراحت کننده و آزاردهنده‌ به همراه دارد.

The Exorcist: Believer رسما دارای رتبه بندی سنی است و انتظار می‌رود فصل بعدی این فرنچایز داستانی دارای لحظات وحشتناک زیادی باشد. رده‌بندی سنی The Exorcist: Believer نشان می‌دهد که این فیلم تمام تصاویر آزاردهنده‌ای را که طرفداران از این فرنچایز انتظار دارند، نمایش می‌دهد.

محتوای خشونت آمیز از The Exorcist: Believer

براساس FilmRatings.com، به دلیل «محتوای خشونت‌آمیز، تصاویر آزاردهنده، زبان و ارجاعات جنسی» رتبه R را کسب کرده است. نحوه انجام این لحظات ناشناخته باقی مانده است، اما تریلر بسیاری از وحشت‌های درونی بدن و همچنین صحنه‌های هولناکی از دو دختر جوان که ذهنشان توسط یک موجود اهریمنی منحرف شده است را به تصویر کشیده است.

در حالی که دنیای جن‌گیر را پیش می‌برد، دنباله‌ی میراث نیز به گذشته نگاه می‌کند، زیرا الن برستین، آلن برستین به نقش کریس مک نیل از فیلم اصلی سال 1973 بازمی‌گردد. با توجه به تجربه قبلی‌اش با شیاطین، باور کریس را به عنوان متخصص جن‌گیری معرفی می‌کند زیرا والدین بچه‌های تسخیر شده او را تعقیب می‌کنند و از او در مورد این موضوع راهنمایی می‌خواهند.

محتوای خشونت آمیز جنگیر

محتوای خشونت آمیز از The Exorcist: Believer
محتوای خشونت آمیز جنگیر, تصاویر ناراحت کننده The Exorcist: Believer, محتوای ناراحت کننده فیلم جنگیر, رده‌ بندی سنی The Exorcist Believer

کارگردان دیوید گوردون گرین علیرغم دانشی که از موضوع شیطان‌شناسی داشت، توضیح داد که کریس خودش یک جن گیر نیست اما به دلیل گذشته‌اش همچنان به عنوان یک متخصص در این زمینه دیده می‌شود.

گرین گفت:

شخصیت او در نهایت مجذوب جن‌گیری و مطالعه مناسک و مناسک مالکیت در سراسر فرهنگ شد. خودش یک جن‌گیر نیست، اما به خاطر کتاب‌هایی که نوشته است شهرت دارد.

اولین باری است که برستین به این فرنچایز بازگشته است، با نادیده گرفتن هر دو The Exorcist II: The Heretic و The Exorcist III، که هیچ کدام از این دو برای رویدادهای آخرین فیلم شرعی نیستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا