اخبار روز سینما

جنیفر آنیستون در 54 سالگی هنوز در فرم است؟

به گزارش خبرنگار خبر قرمزجنیفر آنیستون با سریال کمدی Friends به شهرت رسید. در چند فصل اول، آنیستون به همراه بازیگران اصلی سریال Friends به ازای هر قسمت 22500 دلار درآمد داشت.

با این حال رکورد محبوبیت این نمایش باعث افزایش دستمزد بازیگران آن شد. در فصل های اخیر، آنیستون و سایر بازیگران اصلی هر قسمت یک میلیون دلار درآمد داشتند.

اگرچه نقش‌های بعدی آنیستون تأثیری بر تاریخ فرهنگ پاپ نداشت، اما او همچنان در میان موفق‌ترین بازیگران ژانر کمدی است. با وجود اینکه آنیستون 54 سال سن دارد اما در وضعیت خوبی قرار دارد.

حالا ستاره Friends روش جدیدی را برای تناسب اندام تر از همیشه پذیرفته است.

جنیفر آنیستون روی یک واگن تناسب اندام کاربردی پرید

در حالی که تمرینات مقاومتی سنتی در حال تکامل است، تناسب اندام عملکردی صنعت را تحت تاثیر قرار داده است. از آنجایی که تناسب اندام عملکردی اغلب حرکات سنتی مختلف را در یک حرکت ترکیب می کند، بسیاری از افراد با صرف زمان کمتر برای ورزش، نتایج بهتری به دست می آورند. در کنار روش F45 مارک والبرگ، Pvolve یکی از ستاره های در حال ظهور در فضای تناسب اندام کاربردی است.

در سال 2017، ریچل کاتزمن Pvolve را تأسیس کرد. علاوه بر تناسب اندام عملکردی، جذابیت Pvolve رویکرد کم آسیب آن است. در سال 2021، جنیفر آنیستون روش Pvolve را امتحان کرد. ستاره Friends به قدری به تمرکز این روش بر روی اثرات طولانی مدت و کم تاثیر با نتایج زیبایی بدن علاقه مند بود که در سال 2023 به این برند پیوست.
در 22 آگوست، Pvolve کمپین جدیدی را با بازی این بازیگر 54 ساله راه اندازی کرد. جنیفر آنیستون در این ویدئو گفت:

با این روش تمرینی، من قوی تر از قبل هستم.

او همچنین گفت که در حالی که رژیم ورزشی برای او موثر بوده اما برای او درد ایجاد نکرده است. آنیستون افزود:

چقدر رهایی بخش

اما آیا جنیفر آنیستون از ابتدا از روش Pvolve استفاده می کرد؟

جنیفر آنیستون در 54 سالگی هنوز در فرم است؟

بر آسیب ها غلبه کنید و تناسب اندام را دوباره کشف کنید

جنیفر آنیستون باید برای نقش هایش در وضعیت خوبی باشد. با این حال، پس از چندین دهه تمرین شدید و در سن 52 سالگی، کمر آنیستون درد می کرد. پس از بهبودی به تمرین کراس فیت و بوکس پرداخت. با این حال، او متوجه شد که تمرینات برای او خیلی شدید بود. در سال 2021، او برنامه Pvolve را شروع کرد و عاشق رویکرد کم تاثیر این روش شد. دو سال بعد، آنیستون همچنان قوی است.

با این حال، برنده جایزه امی تنها کسی نیست که از تمرینات با آسیب کم و متمرکز بر ثبات این روش سود برده است. در واقع، ریچل کاتزمن در سال 2017 همین مسیر را دنبال کرد. او پس از تحمل دردهای مکرر ناشی از تمرینات شدید و مبارزه با اسکولیوز، Pvolve را تأسیس کرد.

این برند تناسب اندام از تجهیزات تخصصی برای ترکیب ورزش های مقاومتی با حرکات هوازی و غیر متعارف استفاده می کند. این تنوع آن را برای همه افراد با تمام گروه های عضلانی مفید می کند. چیزی که قطعا برای جنیفر آنیستون مفید بوده است.

جدیدترین اتفاقات سینما با یکدیگر روبرو می شوند.:

  • عکس های لئوناردو دی کاپریو و دوست دختر جدیدش
  • همکاری جدید دیو باوتیستا و جیسون موموآ. منتظر این فیلم جذاب باشید.
  • هنرمندان بالای 50 سال که زیباتر از همیشه هستند
  • شخصیت های سریال تد لاسو بر اساس چه فوتبالیست هایی ساخته شده اند؟
  • ماجرای جدایی زوج جنجالی; براد پیت یا آنجلینا مقصر کی بود؟
  • مجموعه ماشین های شگفت انگیز سیلوستر استالونه

The post جنیفر آنیستون در سن 54 سالگی چگونه است؟ اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا