اخبار روز

جنگ غزه باید هر چه زودتر تمام شود/اسرائیل با این تبلیغات منفی نابود خواهد شد

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک روز قبل از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، خواستار پایان سریع جنگ اسرائیل علیه غزه و بازگرداندن گروگان ها شد و افزود که رژیم تل آویو باید برای مدیریت بهتر شود. «روابط عمومی» آن.

به گزارش عصر ایران، ترامپ در گفت و گو با شبکه پرمخاطب خود “فاکس نیوز” گفت: جنگ باید به سرعت تمام شود، زیرا با این تبلیغات منفی علیه آنها در حال نابودی هستند و می دانید که اسرائیل در روابط عمومی چندان خوب نیست. .

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین از کسانی که به سخنرانی نتانیاهو در جلسه مشترک کنگره روز گذشته اعتراض کردند و به دلیل هتک حرمت به پرچم آمریکا خواستار یک سال زندان شدند، انتقاد کرد.

روز گذشته در جریان اعتراضات به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا، برخی تظاهرکنندگان آمریکایی پرچم آمریکا را در جریان اعتراضات در واشنگتن به آتش کشیدند.

ترامپ گفت: افرادی که پرچم آمریکا را به آتش کشیدند باید شناسایی و به دست عدالت سپرده شوند و حداقل به یک سال زندان محکوم شوند، زیرا از نظر او کشورهایی مانند روسیه، چین و کره شمالی به عدم مجازات برای توهین به پرچم می خندند. در آمریکا .

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا