اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

«جنگل بنکسی» در خیابان‌های لندن (+عکس)

بنکسی هنرمند معروف خیابانی، سومین نقاشی متوالی خود را در خیابان‌های لندن خلق کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از یورو نیوز، این هنرمند ناشناس روز دوشنبه ۵ اوت، اولین اثر از مجموعه حیوانات خود را در نزدیکی پل کیو در جنوب غربی لندن رونمایی کرد. این قطعه که به صورت استنسیل خلق شده است، بزی را به تصویر کشیده که صخره‌هایی در زیر پای آن در حال ریختن هستند.

بنکسی روز بعد، دومین تصویری از مجموعه حیوانات را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. این بار دو فیل بر دیواری واقع در چلسی، که از پنجره‌های بسته شده به یکدیگر نگاه می‌کنند و خرطوم‌هایشان را به طرف یکدیگر دراز کرده‌اند. 

 این هنرمند روز گذشته (چهارشنبه، ۷ اوت) سومین نقاشی این مجموعه رونمایی کرد، اینبار سه میمون در حال پریدن که بر روی پلی در بریک لین، شرق لندن نقاشی شده‌ بودند.

بنکسی مانند دیگر آثارش، با انتشار تصاویری از این نقاشی‌ها در صفحه اینستاگرام خود، بدون توضیحی درباره آنها، تایید کرد که آثار متعلق به اوست.

به نظر می‌رسد این مجموعه در حال تکمیل شدن باشد، روز دوشنبه تصویری از یک بز، سه‌شنبه دو فیل و چهارشنبه سه میمون. باید منتظر ماند و دید آیا این مجموعه ادامه دارد و چه حیوانی بر دیوارها کوچه و خیابان‌های لندن نقش می‌بندد. 

«بنکسی» هنرمند گرافیتی‌کار اهل بریستول است که با نقاشی‌های دیواری و هنر گرافیتی اعتراضی خود، شهرت جهانی دارد، با این حال هنوز هویت اصلی او فاش نشده است. نقاشی‌های این هنرمند بیشتر به مسائل سیاسی و موضوع‌هایی مانند گرمای جهانی، جنگ، شنود غیرقانونی و شرایط سخت کاری پرداخته است. تا کنون بارها نقاشی‌های این هنرمند از روی دیوار جدا و به قیمت صدها هزار پوند فروخته شده است.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا