اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

جنایات اسرائیل در محله تل الهوای غزه مرتکب جنایت جنگی و نسل کشی شده است

جنبش حماس جنایات رژیم صهیونیستی در محله تل الهوی در جنوب غرب شهر غزه را که پس از عقب نشینی ارتش این رژیم از آن، هویدا شده است «جنایت جنگی»، «نسل کشی» و «پاکسازی نژادی» دانست.

 

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: اقدام ارتش رژیم اشغالگر به آتش زدن ساختمان های مسکونی قبل از عقب نشینی از تل الهوی و جلوگیری از رسیدن دفاع مدنی فلسطین به ساختمان های در حال سوختن و کشف پیکرهای اعضای کامل خانواده ها که بر اثر بمباران های اشغالگران به شهادت رسیده اند، نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات وحشیانه و فجایعی شده است که عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشاند.

 

جنبش حماس تأکید کرد: صحنه های شوکه کننده اعدام سالخوردگان فلسطینی در داخل منازلشان از جمله سه زن مسن از خانواده الغلایینی و اعلام غیر نظامیان دیگر از جمله شماری کودک، جنایاتی است که به منزله نقض همه ارزش های انسانی است و نشان دهنده رفتار بزدلانه و پست ارتش فاشیست و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی و قاتلان کودکان، زنان و سالخوردگان است.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: این جنایات زشت ایجاب می کند سازمان ملل و جامعه جهانی و نهادهای زیر مجموعه آن و در رأس آنها دیوان بین المللی دادگستری و دادگاه جنایی بین المللی در این زمینه برای توقف جنگ و نسل کشی اشغالگران علیه مردم غزه اقدام فوری انجام دهند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی، به طور مداوم در حال ارتکاب جنایات بی پایان و زیرپا گذاشتن کلیه ارزش ها و اصول و عرف های اخلاقی و قوانین و پیمان های بین المللی است و هیچ عامل بازدارنده واقعی برای متوقف کردن این رژیم و جلوگیری از ادامه جنایات آن وجود ندارد.

 

بعد از ظهر جمعه رسانه های فلسطینی به نقل از دفاع مدنی غزه اعلام کردند پیکرهای حداقل ۶۰ شهید از زیر آوار ساختمان های محله تل الهوی در غرب شهر غزه خارج شده اند که پیکرهای مذکور به طور کامل سوخته اند و اکثر قربانیان این جنایت، زنان و کودکان هستند.

 

دفاع مدنی غزه، بعد از ظهر جمعه با تأکید بر اینکه بیشتر قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می دهند تصریح کرد پیکرهای برخی از قربانیان به طور کامل سوخته است.

 

این نهاد امداد رسان با اشاره به اینکه اشغالگران، ساختمان ها را بر سر قربانیان منهدم کرده اند اعلام کرد: اعضای برخی خانواده ها در این جنایت به طور کامل قتل عام شده و به شهادت رسیده اند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا