رئیس جمهور با صدور حکمی غلامرضا جلالی فراهانی را به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان وی در حکم انتصاب غلامرضا جلالی فراهانی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل کشور، تصریح کرد: انتظار دارد با توکل به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی به اهداف چشم انداز کلی سیاسی دست یابد. سند صادره از سوی مقام معظم رهبری برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزار. دولت چهاردهم با هماهنگی اینجانب اقداماتی را برای تحکیم و گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل در کشور انجام می دهد.

متن فرمان ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای غلامرضا جلالی فراهانی

ریاست محترم سازمان پدافند غیر عامل کشور

به استناد بند (1) ماده (21) اساسنامه سازمان پدافند غیر عامل کشور که در تاریخ 05/01/05 به فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ابلاغ شد. 1403 و نظر به مراتب شایستگی و با توجه به تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت «دستیار ویژه» منصوب گردید. به عنوان رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور منصوب می شوید.

وی انتظار دارد با توکل به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم انداز، رهنمودهای کلی مصوب مقام معظم رهبری، برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی مورد توجه مسئولان قرار گیرد. دولت چهاردهم؛ بر لزوم اتخاذ رویکردی فعال و سازنده در زمینه هم افزایی اجرایی و استفاده از توان اندیشمندان و صاحب نظران برای تقویت تعاملات بین آنها و تأثیر مثبت بر برنامه های کشور در راستای تحکیم، گسترش و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در کشور تاکید می کند. کشور، با هماهنگی من اقدام کنید.

موفقیت روزافزون ایشان را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما