اخبار روز سینما

جفری رایت به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست

طبق گزارش رسانه ورایتی، « جفری رایت » بازیگر فیلم بتمن و سریال وست‌ورلد، به فصل دوم سریال The Last of Us از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پیوسته است.

«جفری رایت» در نقش «آیزاک»، شخصیتی که پیش از این در بازی ویدیویی آخرین بازمانده ما: بخش دوم ایفای نقش کرده بود، ظاهر خواهد شد. این شخصیت به عنوان رهبر با قدرت آرام یک گروه شبه‌نظامی بزرگ توصیف می‌شود که به دنبال آزادی بود اما در عوض درگیر جنگی بی‌پایان با دشمنی غیرمنتظره و با منابع فراوان شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جفری رایت به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست

«جفری رایت» در این سریال در کنار بازیگران اصلی فصل قبل یعنی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» و همچنین «گابریل لونا» و «روتینا وسلی» حضور خواهد داشت. اعضای جدید بازیگران که به فصل دوم The Last of Us اضافه شده‌اند «کایتلین دِوِر» در نقش «ابی»، «ایزابلا مرسد» در نقش «دینا»، «یانگ مازینو» در نقش «جسی»، «آریلا بارر» در نقش «مِل»، «اسپنسر لرد» در نقش «اوون» و «دنی رامیرز» در نقش «مانی» هستند. «کترین اوهارا» نیز در نقشی نامشخص به عنوان مهمان حضور دارد.

«رایت» یکی از تحسین‌شده‌ترین بازیگران نسل خود است. او به تازگی برای نقش اصلی‌اش در فیلم داستان آمریکایی که برای آن نامزدی گلدن گلوب را نیز دریافت کرد، اولین نامزدی جایزه اسکار خود را به دست آورد.

او همچنین پنج‌بار نامزد دریافت جایزه امی شده و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مینی‌سریال را برای سریال فرشتگان در آمریکا از شبکه‌ی اچ‌بی‌او برنده شده است. او پیش از این برای تولید برادوی فرشتگان در آمریکا برنده‌ی جایزه تونی شده بود. «رایت» برای کارش در سریال وست‌ورلد از شبکه‌ی اچ‌بی‌او سه بار و به تازگی برای بهترین اجرای صداپیشگی برای مجموعه انیمیشنی مارول چه می‌شد اگر…؟ نامزد امی شد.

از دیگر آثار رایت می‌توان به بتمن، سه فیلم از مجموعه جیمز باند با بازی «دانیل کریگ»، شهر آستروئید و دو فیلم عطش مبارزه: زاغ‌آشیان اشاره کرد.

فصل دوم سریال The Last of Us

سریال آخرین بازمانده ما توسط «کریگ میزن» و «نیل دراکمن» نوشته و تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود. هر دوی آن‌ها همچنین کارگردانی قسمت‌هایی از سریال را برعهده داشته‌اند و در فصل دوم نیز این کار را انجام خواهند داد. «کارولین استراس» و «ایوان ولز»، رئیس ناتی‌داگ، به همراه «اسد قزلباش» و «کارتر سوان» از PlayStation Productions و همچنین «ژاکلین لِسکو» و «سِسیل اوکانر»، تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ناتخاب شدن «جفری رایت» در نقش «آیزاک» nv فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا