اخبار روز

جشن تولد ۷۸ سالگی ترامپ با فروش بلیت (+ عکس)

جشن تولد 78 سالگی دونالد ترامپ شب گذشته (عصر جمعه) در پالم بیچ فلوریدا برگزار شد.

به گزارش عصر ایران، بسیاری از حامیان وی و همچنین برخی از سیاستمداران و سناتورهای جمهوری خواه در مراسم تولید ترامپ شرکت کردند.

عکس: گتی ایماژ

این رویداد توسط کلوب 47 – گروهی از حامیان ترامپ – در مرکز همایش پالم بیچ برگزار شد. بلیت های این گالا که بین 25 تا 60 دلار متغیر است، چند روز قبل فروخته شده است.

جشن تولد ۷۸ سالگی ترامپ با فروش بلیت (+ عکس)

ترامپ در سخنرانی تولد خود به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا حمله کرد و او را “جنگ طلب” ساکن کاخ سفید خواند.

ترامپ گفت: تحت رهبری من، ما جنگ نداشتیم، به جای یک جنگ طلب در کاخ سفید، شما در خیابان پنسیلوانیا 1600 صلح طلب داشتید.

جشن تولد ۷۸ سالگی ترامپ با فروش بلیت (+ عکس)

ترامپ به سن بالای حریف دموکرات خود (بایدن 82 سال دارد) توجه کرد و با توجه به سن بالای وی و احتمال ابتلا به زوال عقل، بایدن را نامزد مناسبی برای ریاست جمهوری ندانست.

جیمز سینگر، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن، در پاسخ به اظهارات ترامپ و حامیان جمهوری‌خواهش علیه بایدن در تولد ۷۸ سالگی‌اش، گفت: از طرف آمریکا، اولین هدیه ما در تولد ۷۹ سالگی شما: تضمین این که دیگر هرگز رئیس جمهور نخواهید شد.

ترامپ همچنین از سیاست مهاجرتی بایدن به شدت انتقاد کرد و با اشاره به هشت تروریست داعشی که هفته گذشته بدون سند از مرز مکزیک به آمریکا منتقل شدند، گفت: کشور ما هرگز در این هفته نه تنها در معرض چنین خطری نبوده است 8 تروریست داعش در بالاترین سطح ترور دستگیر شدند.

جشن تولد ۷۸ سالگی ترامپ با فروش بلیت (+ عکس)

در آن مراسم و قبل از سخنرانی ترامپ، سناتور جمهوری خواه مارکو روبیو که از او به عنوان نامزد احتمالی معاونت ریاست جمهوری نام برده شده است، سخنرانی کرد.

جشن تولد ۷۸ سالگی ترامپ با فروش بلیت (+ عکس)

روبیو همچنین به سیاست های مهاجرتی بایدن حمله کرد و گفت: ما اکنون تروریست ها، جنایتکاران و مواد مخدر را داریم که از طریق مرزهای باز وارد کشور ما می شوند و او آنها را به ایالات متحده دعوت می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا