اخبار روز سینما جهان

جشن تولد لاکچری خانم خواننده در سواحل یونان!/عکس

خواننده معروف دوا لیپا با انتشار عکس هایی از جشن تولد و سفرش به یونان تولد 28 سالگی خود را جشن گرفت!

دوا لیپا خواننده بریتانیایی-آلبانیایی تولد 28 سالگی خود را با با نشان دادن مد و فشن لوکس خود جشن گرفت.

به گزارش گروه ترجمه صبح ؛به نقل از پی ام آپ دوا لیپا خواننده معروف روز سه شنبه با انتشار عکس های جدید تولد 28 سالگی خود را جشن گرفت.

در عکس هایی از پست اخیر خود در اینستاگرام، این خواننده برای جشن تولدش لباس گران قیمت گوچی بر تن کرده است. لیپا تاپ گوچی خود را با شلوار بنفش و گردنبندهای درخشان ست کرد.

جشن تولد لاکچری خانم خواننده در سواحل یونان!/عکس

لیپا در توضیح این پست نوشت: «در 28 سالگی‌ام! بابت تبریک‌های تولدتان متشکرم.»

او همچنین عکسی را با بهترین دوستش سارا لیساندر به اشتراک گذاشت. پیش از این جشن تولد، لیپا اخیراً از سفری به یونان لذت برد که در آن تعطیلات خود را به نمایش گذاشت.

او هفته گذشته عکس هایی از این سفر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این عکس ها خواننده را در حال قایقرانی در ساحل یونان نشان می دهد.

لیپا همچنین عکسی از خود در حال خندیدن با نامزدش، رومن گاوراس، فیلمساز فرانسوی، در حالی که آنها غروب زیبای یونان را تماشا می کردند، به اشتراک گذاشت.

این مجموعه عکس این خواننده را با لباس های مختلف در رنگ های روشن و طرح های تابستانی نشان می دهد.

دوا لیپا به تازگی اولین تجربه خود را به عنوان بازیگر داشته است. این جوان 28 ساله در فیلم موفق «باربی» نقش پری دریایی را بازی کرد. از آن زمان، دوا لباس‌های پر زرق و برق الهام‌گرفته از پری دریایی را در موارد متعددی به تن کرده است.

برگفته از رسانه پی ام آپلود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا