اخبار روز سینما

جشن تولد ساده و قشنگ شاهرخ استخری در بلزیک توجه ها را به خود جلب کرد!/عکس

شاهرخ استخری در چهاردهم مهر 1359 در تهران به دنیا آمد، بازیگر سینما و تلویزیون است. عکس هایی از جشن تولد ۴۵ سالگی او در بلژیک را ببینید. همسر شاهرخ استخری نیز عکسی از میز شام تولد منتشر کرد.

جشن تولد شاهرخ استخری در بلژیک

جشن تولد شاهرخ اصطخری در بلژیک/ همسرش سنگ گذاشت! + عکس

همسر شاهرخ استخری کیست؟

شاهرخ استخری در سال 1390 در سن 31 سالگی با بانو سپده بزمی پور ازدواج کرد، این زوج اولین بار مرداد ۱۳۹۲ صاحب یک دختر بنام پناه شدند. دومین فرزند آنها باز هم یک دختر بنام نبات متولد آبان ۱۳۹۷ است.

جشن تولد شاهرخ اصطخری در بلژیک/ همسرش سنگ گذاشت! + عکس

اصالت شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد تهران است اما اصالتاً اهل شهر باستانی «استخر» استان فارس است. پدرش کارگر پتروشیمی، مادرش خانه دار و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. تا سوم دبستان در بلوار کشاورز تهران زندگی می کردیم و از آن به بعد در شهرک غرب هستیم، سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد گذراندم.

دستمزد بازیگری شاهرخ استخری

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به طور اتفاقی اولین تجربه هنری خود را با نمایش «اسب ها» به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 1380 تجربه کرد، شاید باور نکنید برای بازی در سریال های «پریدخت» و «تلخون» هیچ دستمزدی دریافت نکردم. «یعنی من اصلاً پول نداشتم. اولین درآمد من از بازیگری سال ۱۳۸۷ برای بازی در سریال «مثل هیچکس» ماهی ۸۰۰ هزار تومان بود که سریال خوبی از آب درآمد و ۷۸ درصد بیننده داشت

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا