اخبار روز سینما

جشن تولد خانم مجری در کافه با استایل و دیزاین جذاب+ تصویر

در ادامه عکس هایی را از جشن تولد نجمه جودکی خواهید دید.
اینستاگرام نجمه جودکی با انتشار عکس تولدش در یک کافه به روز شد. نجمه جودکی در بیست و یکم  آبان 1369 در تهران، به دنیا آمد و مجری رادیو و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش شد و از طریق رضا رشیدپور وارد عرصه بازیگری شد.

جشن تولد خصوصی برای مجری صداوسیما در کافی شاپ

جشن تولد خصوصی مجری رادیو در کافه / طراحی تولد شیک + عکس

خانواده نجمه جودکی

وی به عنوان اولین فرزند خانواده در محله شمیرانات تهران به دنیا آمد و از طرف پدر اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان است. اولین بار در سال ۱۳۸۴ در سن 15 سالگی اجرای تئاتر را در منطقه یک تهران با حمایت مادرم تجربه کردم که تشویقم کرد.

اولین تجربه مجری گری نجمه جودکی

بعد از آن تجربه اجرا به فضل خدا در همایش کنکور با آقای رضا رشیدپور آشنا شدم و با مامانم به دیدن ایشان رفتیم و به ایشان گفتم که دوست دارم مجری باشم و بازیگری کنم. من را به یکی از تهیه کنندگان معرفی کردند تا اینکه به تست بازیگری رفتم و به سازمان پیوستم. اولین باری که در سال ۱۳۸۸ به عنوان گزارشگر برنامه «شب ایرونی» جلوی دوربین رفتم که از شبکه جام جم پخش می شد. آقای پوریا امین، آقای محمد سلوکی و آقای امیر احمدی آن برنامه را اجرا می کردند و من گزارشگر برنامه بودم که تجربه بسیار خوبی بود.

همسر نجمه جودکی

خانم نجمه جودکی در سال ۱۳۹۵ در سن ۲۶ سالگی با آقای مهدی پارسازاده ازدواج کرد.

خداحافظی نجمه جودکی

نجمه جودکی در 22 مرداد 1400 با این متن رسما از اجرای تلویزیونی خود خداحافظی کرد: برای مخاطبانم می نویسم، برای مردمی که سیزده سال حضورشان را لحظه به لحظه حس می کردم، دقیقا هجده ساله بودم که ارائه اولین برنامه زنده ام را تجربه کردم. . من سال ها تلاش کردم که در این موقعیت باشم و اکنون در سی و یک سالگی تصمیم جدیدم را با شما در میان می گذارم. امیدوارم دوری من از بازیگری در تلویزیون مرا از شما جدا نکند. دوری از بازیگری به معنای دوری من از تلویزیون نیست، دوباره با شما و با حضوری دیگر خواهم بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا