گزارش کردن جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (TIFF) اولین چهره های مورد تقدیر جشنواره امسال را اعلام کرد و دیوید کراننبرگ کارگردان کانادایی را به عنوان برنده جایزه دستاورد شغلی نورمن جویسون و امی آدامز به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر زن معرفی کرد. پیروزی.

مهر نوشت: کراننبرگ، یکی از شناخته شده ترین و تاثیرگذارترین فیلمسازان نسل خود، کارگردان مولفی است که ژانر وحشت روشنفکری را با فیلم هایی مانند «اسکنرها»، «درام ویدیویی»، «مگس»، «تصادف» و «تقویت کرده است. سابقه خشونت». . آخرین فیلم او با نام «کفن ها» ماه گذشته در جشنواره کن به نمایش درآمد.

امی آدامز بازیگر 49 ساله آمریکایی که 6 نامزدی اسکار برای فیلم های «جوون باگ»، «تردید»، «بوکسور»، «استاد»، «حیله گر آمریکایی» و «معاون» دارد به زودی در این فیلم بازی خواهد کرد. ترسناک «ساحل شب» یک اقتباس کمدی ساخته ماریل هلر است.

برندان فریزر، جسیکا چستین، کیت وینسلت، آنتونی هاپکینز، مریل استریپ و خواکین فینیکس از جمله بازیگرانی هستند که پیش از این در جشنواره تورنتو مورد تحسین قرار گرفته اند.

کراننبرگ و آدامز جوایز خود را در 8 سپتامبر دریافت خواهند کرد و ساندرا اوه بازیگر کانادایی به عنوان رئیس افتخاری جشنواره امسال خدمت می کند.

چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو از 5 تا 15 سپتامبر 2024 (15 تا 25) شهریور) برگزار خواهد شد.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :