اخبار روز سینما

شروع رسمی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان!/جزئیات

دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروندی لاهیجان با  گلباران مزار شهدای گرانقدر شهرستان لاهیجان رسما آغاز شد.صبح بیستم مهر ماه شروع شده است.

گروههای نمایشی به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، رییس انجمن نمایش گیلان و دبیر اجرایی جشنواره، مدیر حراست شهرداری و مدیران جشنواره با حضور در گلزار شهدا با نثار گل با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

مهدی عاطف سخنگوی و عضو شورای اسلامی شهر، ابراهیم رامین فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و محمدعلی صادق حسنی مدیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در این مراسم حضور داشتند و از هنرمندان مهمان پذیرایی کردند. در سراسر کشور با حمایت استاندار و اعضای شورای امنیت. مدیران کل شهرستان و هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد گیلان تقدیر و تشکر کردند.

پس از ادای احترام به شهدای گرانقدر شهرستان و تقدیم این جشنواره به شهدای دلال خوش، گروه های نمایشی و مسئولین حاضر در این مراسم توسلی و سلیمی از شهدای هنرمند تئاتر به همراه گروه موسیقی جامعه لاهیجان بر مزار شهدای این شهرستان گلباران شدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا