اخبار روز

جسد دومین مفقود سیل سوادکوه پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پیدا شدن جسد دوم مفقود شده در سیل سوادکوه پس از گذشت هفت روز از این حادثه خبر داد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی فخاری روز سه شنبه افزود: با حضور تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر بابلسر، جسد مفقود شده کشف و به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در هفتمین روز از مفقود شدن جسد دختر مفقود شده در سیل سوادکوه و استقرار تیم های جمعیت هلال احمر، جسد مفقود شده پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۱۴ تیرماه جاده مسدود شد و تعدادی از مسافران با ورود سیلاب شدید و آوار دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: در حادثه سیل در سوادکوه پنج نفر مفقود، یک نفر فوتی، یک مفقود شب گذشته از آب بیرون کشیده شد و سه نفر از مفقودان زنده در بیمارستان پیدا شدند.

روز سه شنبه 14 تیرماه جاری در پی بارندگی شدید در ارتفاعات مازندران از جمله سوادکوه، سیل خسارت وارد کرد. جاری شدن سیل در منطقه تل رودبار سوادکوه منجر به ورود آوار کوه و سنگ های زیادی از ارتفاعات به جاده شد و تعداد زیادی خودرو زیر این سیل مدفون شدند.

سیل اخیر منجر به حوادثی در نقاط مختلف استان مازندران از جمله تلف شدن چند خودرو در جاده سوادکوه و تخریب بخشی از محور فرعی جاده هراز شد.

بر اساس پیش بینی ها و هشدارهای چند روز گذشته بارش شدید باران در ارتفاعات منجر به جاری شدن سیل شد به طوری که بارش ها منجر به آبگرفتگی در چند نقطه سوادکوه و آبگرفتگی در منطقه طال رودبار شد. سیلاب شدید و برخی از مسافران در مسیر دچار مشکل شدند.

برآوردهای اولیه نشان می دهد که این سیل حداقل 400 هزار متر مکعب مواد و نخاله های کوه را به سمت جاده سوادکوه شسته و باعث گیر افتادن خودروها شده است.

به گزارش هلال احمر مازندران، در این حادثه دو نفر مفقود شده بودند که اجساد آنها در رودخانه تلار قائم شهر و بابلسر پیدا شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا