جسد جوان مفقود شده پس از 45 روز در ارتفاعات اصفهان پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر دهاقان (استان اصفهان) گفت: جسد جوان غیر بومی که در شهرستان دهاقان مفقود شده بود توسط نیروهای امدادی هلال احمر پیدا شد.

مجتبی عبادی در گفتگو با مهر وی تصریح کرد: حدود 45 روز پیش کارگران ساختمانی دهاقان از طریق تماس تلفنی مفقود شدن همکار خود را به نیروهای امداد و نجات هلال احمر اطلاع دادند.

وی افزود: در تحقیقات از این افراد مشخص شد این کارگر جوان بر اساس شنیده های خود برای یافتن گنجی که در کوه قلری دهاقان پنهان شده بود محل کار را ترک کرده و دیگر برنگشته است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان تصریح کرد: جست و جو و بررسی چندین شب در کوه های سرسخت و مطیع دهاقان به طول انجامید و متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.
وی اذعان داشت: نیروهای انتظامی شهرستان نیز در این امر اهتمام فراوان داشتند و وارد عمل شدند.

عبادی تصریح کرد: پس از جست و جوی نیروهای امدادی دهاقان و تحقیقات ادامه دار آنها، سرانجام جسد این جوان در کوه های شهرستان دهاقان پیدا شد.

وی گفت: ماموران انتظامی و هلال احمر شهرستان دهاقان برای بازگرداندن بقایای پیکر وی به کشور تلاش می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان افزود: پس از گذشت 45 روز از مفقود شدن یک جوان غیر بومی در کوه های شهرستان دهاقان و 8 روز عملیات جستجو و نجات توسط تیم های امدادی در کوه های شهرداری های هلال احمر شهرستان دهاقان دهاقان، سمیرم، شهرضا و اصفهان به سرعت واکنش نشان دادند (سگ های کارآگاه). اسفند در ماه 1402، اکنون با از سرگیری عملیات جست و جو، جسد بی جان یک مفقودالاثر در روز یکشنبه 28 دی ماه 1403 در کوه های منطقه قلاری پیدا شد.
وی خاطرنشان کرد: نجاتگران هلال احمر پس از 5 ساعت عملیات به نیروهای انتظامی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *