اخبار روز سینما

پیدا شدن جسد بازیگر برنده اسکار در سئول!/جزئیات

یک مقام آتش‌نشانی در کره جنوبی اعلام کرد که جسد لی‌ سون‌کیون، بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم “پارازیت”، روز چهارشنبه پس از گزارش‌های مربوط به مفقود شدن پیدا شد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از یورونیوز: یک مقام آتش نشانی کره جنوبی گفت جسد لی سئون کیون، بازیگر فیلم برنده اسکار «انگل» [پارازیت] او روز چهارشنبه پس از گزارش گم شدن پیدا شد.

لی 48 ساله که در این فیلم نقش رئیس یک خانواده ثروتمند را بازی می کرد، اواخر هفته گذشته برای مدت طولانی به اتهام مصرف غیرقانونی مواد مخدر مورد بازجویی قرار گرفته بود.

به گزارش خبرگزاری کره جنوبی یونهاپ، این بازیگر گفت که توسط فردی که در بار کار می کرد مورد باج گیری، فریب و مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام آتش نشانی که خواست نامش فاش نشود، به رویترز گفت که مقامات جسد لی را در جریان جستجویی که پس از گزارش ناپدید شدن او آغاز شد، پیدا کردند.

پیش از این، یونهاپ به نقل از پلیس گفته بود که جسد لی در یک ماشین پارک شده در سئول پیدا شده است. یکی یکی از نزدیکان او به پلیس گفت که این بازیگر خانه را ترک کرده و ظاهراً یک یادداشت خودکشی به جا گذاشته است.

نقض قوانین سختگیرانه مواد مخدر در کره جنوبی می تواند بین 6 ماه تا 14 سال زندان داشته باشد.

انگل (انگل) برنده بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم بین المللی در نود و دومین دوره جوایز اسکار شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا