اخبار روز

جسد «آی نور» پیدا شد/عکس

به گزارش آنلاین، سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: جسد «آی نور نظری» دختر دو ساله الیگودرز که پنجشنبه گذشته ناپدید شده بود، با تلاش نیروهای امدادی در چاه فاضلاب مجاور پیدا شد.

مهدی عدوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جسد بی جان این دختر بچه در چاه فاضلاب همسایه روستا پیدا شد.

وی با بیان اینکه این دختر پنج شنبه هفته گذشته ناپدید شد و خانواده وی به عوامل امدادی و پلیس آگاهی اطلاع دادند، اظهار داشت: برخی فرضیه ها حاکی از سقوط این دختر به داخل چاه فاضلاب است که توسط خودروهای تخلیه چاه مجاور استفاده می شود. جستجو کرد و جسدش پیدا شد.

همانطور که مادر آی نور گفت، او روز پنجشنبه حوالی ساعت 14 غسل کرد و فقط ساعت 4 بعد از ظهر متوجه کار زنان روستا شد. وقتی متوجه شد دختر در حیاط نیست، خانه‌ها و اطراف را جستجو می‌کنند، اما نمی‌توانند او را پیدا کنند و نزدیک غروب که نگرانی از بی‌ثمری جست‌وجو بیشتر می‌شود، با پلیس تماس می‌گیرند. و امدادگران .

عدوی تصریح کرد: در عملیات جست و جوی یک جفت دمپایی دخترانه در باغی در 300 متری منزلش کشف شد که مادر این کودک مدعی بود متعلق به دخترش است اما اثری از وی به دست نیامد.

233236

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا