اخبار روز

جستجو برای یافتن دختر گمشده ناموفق بود

سرپرست استانداری الیگودرزی لرستان گفت: عملیات جستجوی هوایی برای یافتن دختر گمشده الیگودرزی بی نتیجه ماند و اثری از وی یافت نشد.

خانواده ای اهل روستای ده سفید از توابع شهرستان حاج درویش از توابع شهرستان الیگودرز حوالی ساعت 19:30 روز پنجشنبه 27 مرداد ماه از ناپدید شدن دختر دو ساله خود به پلیس، هلال احمر و بخشداری خبر دادند. عملیات نجات ناموفق بود

عملیات جستجو از صبح دیروز – جمعه – با حضور نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای محلی آغاز شد و تا عصر دیروز ادامه داشت.

پنج تیم هلال احمر متشکل از چهار تیم جستجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم ANST (سه سگ یاب قلاده دار) و موتورسواران و راکبان آفرود از شهرستان ازنا مناطق مختلف را زیر نظر دارند. حضور آنها در حومه روستا .

مهدی عدوی سرپرست فرمانداری الیگودرز عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی فرضیه ها احتمال ربوده شدن این دختر توسط عقاب را مطرح می کرد و به همین دلیل در عملیاتی که ظهر امروز انجام شد. سه قله مشرف به روستای ده سفید حاج تخریب شد.» درویش از اداره عملکردی مرکزی به امید یافتن ردی از این کودک مورد بررسی قرار گرفت اما نتیجه ای حاصل نشد.

وی با بیان اینکه پلیس در حال بررسی دقیق تر و محل وقوع این حادثه است، افزود: چند حلقه چاه فاضلاب اطراف خانه خانواده صبح فردا با خودروهای ویژه تخلیه می شود تا حدس و گمان نهایی انجام شود.

عدوی ادامه داد: آنطور که مادر «آی نور» روز پنجشنبه حوالی ساعت 14 بعد از ظهر گفت، با این دختر غسل کرد و به دلیل کار زنان روستا تا ساعت 16 چیزی از آن نشد. آنها به جستجوی اطراف پرداختند، اما نتوانستند او را پیدا کنند و نزدیک به غروب، با افزایش نگرانی ها در مورد ناموفق بودن جستجو، با پلیس و نیروهای امدادی تماس گرفتند.

عدوی تصریح کرد: در عملیات جست و جوی یک جفت دمپایی دخترانه در باغی در 300 متری منزلش کشف شد که مادر این کودک مدعی بود متعلق به دخترش است اما اثری از وی به دست نیامد.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با رد فرضیه سقوط این دختر به رودخانه گفت: این روستا فقط یک رودخانه فصلی دارد که در این فصل خشک است و این فرضیه سقوط دختر به رودخانه اشتباه است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا