اخبار روز سینما جهان

جزییات فصل دوم «ارباب حلقه‌ها» با حضور یک شرور کلیدی دیگر

فصل دوم سریال حلقه های قدرت با حضور شرورهای معروف داستان های «ارباب حلقه ها» و دیگر آثار جی آر آر تالکین طرفداران را هیجان زده کرده است. از جمله این شخصیت ها بالروگ است که در اعماق معدن خزد-2 قرار دارد. هویت جدید سائورون که از آن برای پنهان کردن استفاده می‌کند و وحشت بارو-وایتز نیز در فصل دوم ظاهر می‌شوند. به لطف آخرین مصاحبه ها با بازیگران و عوامل سریال، اکنون می دانیم که شلوب، هیولای معروف نیز در فصل دوم به لیست دشمنان اضافه خواهد شد.

به گزارش کافه بازار، در فصل دوم سریال حلقه های قدرت، جزئیات جدیدی از داستان و لوکیشن شخصیت های اصلی در ابتدای فصل منتشر شده است. ایسیلدور (با بازی ماکسیم بالدری) در ادامه داستان وارد مکان های تاریک و خطرناک می شود. یکی در میان این مکان‌ها، لانه شلوب، عنکبوت غول‌پیکری است که طرفداران از ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه به یاد دارند. این لانه جایی است که فرودو بگینز و ساموایز گامگه توسط گالوم به دام افتادند. همان حیله‌گری که سعی کرد حلقه یک سائورون را از فرودو بگیرد.

به نظر می رسد که اکنون مقدر است که ایسیلدور همان مسیری را طی کند که سام و فرودو قرن ها بعد دنبال خواهند کرد.

مسیر پر پیچ و خم ایسیلدور در فصل دوم سریال حلقه های قدرت

ماکسیم بالدری در مصاحبه ای با EW فاش کرد: “من در یک غار از خواب بیدار می شوم و برای نجات خودم باید از کلبه عبور کنم.” شروعی عجیب و ترسناک برای یک فصل است. این داستان داستانی در مورد بقا و همچنین درس گرفتن از رویاهای خطرناک است. ایسیلدور از یک پسر به یک مرد تبدیل می شود و باید یاد بگیرد که به چه کسی اعتماد کند و به چه کسی اعتماد نکند.
آخرین باری که Isildur را دیدیم در قسمت ماقبل آخر فصل اول Rings of Power بود. پس از فوران کوه Orodruin در سرزمین های جنوبی، Galadriel (Morfeed Clarke) و همراهان انسانی اش به کمک مردم Nomenor شتافتند. ایسیلدور شجاعانه جان خود را فدا کرد تا ملکه میریل را از یک ساختمان در حال سوختن نجات دهد. پس از این ماجرا بود که گمان می رفت او کشته شده است. پایان فصل سرنوشت ایسیلدور را توضیح نداد و آن را برای فصل دوم موکول کردند.

فصل دوم از

طرفداران ارباب حلقه ها می دانند که ایسیلدور از آتش و همه خطرات دیگر از جمله شلوب جان سالم به در می برد. اما “حلقه های قدرت” فرصتی است تا به طرفداران نشان دهد که چگونه تاریکی و روشنایی درون ایسیلدور در هم تنیده شده اند. این پیچیدگی برای توضیح شخصیتی ضروری است که اراده اش آنقدر قوی بود که بتواند حلقه یگانه را از انگشت سائورون پاره کند، اما ضعیف تر از آن بود که بتواند حلقه را بشکند و شر را برای همیشه از جهان پاک کند. شاید در این فصل شاهد شکل گیری ریشه های این شر در وجود ایسیلدور باشیم…

فصل دوم Rings of Power در تاریخ 29 آگوست در Amazon Prime Video منتشر خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا