اخبار روز

جزئیات پرداخت مرحله سوم سهام عدالت منتشر شد


به گزارش مانیبان، ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سه شرکت هنوز سود سهام عدالت را به طور کامل پرداخت نکرده اند.

این مسئول در ادامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: سازمان بورس به صورت مستمر بر واریز سهام این سه شرکت به حساب سپرده مرکزی نظارت دارد تا در کنار سایر مبالغ جمع آوری شده به سهامداران واریز شود.

همچنین در خصوص دلایل عدم واریز سود این شرکت ها می گوید: شرکت پالایش نفت بندرعباس اعلام کرده است که به شرکت های وابسته به وزارت نفت بابت معاملاتی که انجام داده اند بدهکار است و هنوز نتوانسته است. برای جمع آوری آنها بدهی به طور کامل، اما آن را به صورت اقساط پرداخت می کند. سود سهام عدالت است.

شرکت مپنا نیز اعلام کرده است که بابت فروش برق به شرکت های تابعه وزارت نیرو بدهکار است. اخیراً شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرده است که بخشی از سود سهام هلدینگ خلیج فارس باید از محل سود نقدی تامین شود. فجر انرژی و مبین خلیج فارس انرژی ممکن است سود سهام را پرداخت کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا