به گزارش مانیبان، بانک شهر به تازگی طرح تسهیلاتی جدیدی را ارائه کرده است که در آن مشتریان با حساب های متوسط ​​می توانند با ارائه ضامن رسمی و اعتبارسنجی از وام 600 میلیون تومانی بهره مند شوند. نرخ سود این وام 12 درصد است و بازپرداخت آن حداکثر در مدت 48 ماه اعلام می شود.

شرایط اخذ وام بانک شهر با سود ۱۲ درصد چیست؟

بانک شهر برای این وام سقف 600 میلیون تومانی با سود 12 درصد و بازپرداخت 6 تا 48 ماهه در نظر گرفته است که بسته به انتخاب وام گیرنده متغیر است. مشمولان این وام نیز کسانی هستند که به طور متوسط ​​بین سه تا 18 ماه در حساب بانکی خود ایجاد کرده اند. جدا از اینکه متقاضیان نیازی به داشتن گواهی کسر حقوق، چک و سفته به عنوان وثیقه ندارند و تنها می توانند با مراجعه به شعب بانک شهر و باجه های شهرانت در سراسر کشور و همچنین از طریق ضامن رسمی و اعتبار بالا اقدام کنند. با استفاده از نرم افزار شهر پلاس این نصب را درخواست کنید.

بانک شهر نیز امکان انتقال امتیاز از این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود برای دریافت کنندگان فراهم کرده است.

هر قسط از وام 600 میلیونی توکن بانک شهر چقدر است؟

با توجه به اینکه بانک شهر برای این خط سقف 600 میلیون تومانی با سود 12 درصد و حداکثر 48 ماه برای پرداخت اقساط تعیین کرده است، پس از دریافت وام، وام گیرنده باید 15.8 میلیون تومان را به شما پرداخت کند بانک شهر را در هر قسط بگیرید. مجموع پرداختی وام گیرنده به بانک با احتساب مبلغ وام و سود آن در پایان سررسید به 758 میلیون تومان می رسد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما