به گزارش مانیبان؛ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری جعفر امیرآبادی زاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران اظهار داشت: بر اساس مفاد این تفاهم نامه، این بانک متعهد به ارائه بسته کمکی برای بازنشستگان و مسئولان صندوق در سال 1403 با رشد بیش از 140 درصدی نسبت به سال گذشته با نرخ سود سالانه 4 درصد و افزایش اقساط استهلاک از 36 به 60 قسط شده است. بازنشستگان این صندوق

امیرآبادی زاده افزود: این بانک متعهد به ارائه انواع اعتبار با اولویت ابزارهای زنجیره تامین از جمله کارت های اعتباری مددکاری اجتماعی متصل به اوراق قرضه است. همچنین از جمله مفاد این تفاهم نامه می توان به خرید انواع خدمات و محصولات از طرفین قرارداد، تامین مالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان و همچنین ارائه خدمات توسط شرکت های تابعه بانک صادرات به بازنشستگان

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه خدمات رفاهی و معیشتی این صندوق ادامه خواهد داشت، یادآور شد: این تفاهم نامه هفته گذشته با بانک صادرات ایران منعقد شد تا در سال 1403 بتوانیم تسهیلات ارائه کنیم. در راستای حمایت از معیشت بازنشستگان عزیز. بهتر ارائه دهید.

در حال حاضر بیش از 1700000 نفر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند. دولت در بودجه امسال بیش از 453 میلیارد تومان برای حمایت از صندوق های بازنشستگی در نظر گرفته است که 256.5 میلیارد تومان آن به صندوق بازنشستگی کشوری می رسد.

علاوه بر این، در لایحه دولت 50 هزار میلیارد تومب برای کمک به تعدیل حقوق بازنشستگان سه صندوق ملی لشکری ​​و فولاد در خصوص مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما