اخبار روز

جزئیات نحوه دریافت وام 300 میلیونی بانک ملی برای همه افراد

چه کسانی مشمول دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی هستند؟

طرح وام بانک مهربانی به اشخاص حقوقی، سازمان ها و شرکت ها ارائه می شود. به این منظور هر سازمانی که علاقه مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام حساب وام مهربانی افتتاح کند.

لازم به ذکر است که تمامی شرایط از قبیل ضمانت، سقف وام و کارمزد و همچنین جدول ضرایب همانند وام احسان از افراد حقیقی بوده و تفاوتی بین افراد وجود ندارد./تجارت نیوز

300 میلیون وام بانک ملی با اقساط بلند مدت

وام 300 میلیونی بانک ملی حداکثر ظرف 60 ماه قابل پرداخت است. در این صورت این بانک به متقاضیان توصیه می کند 6 میلیارد تومان به حساب سپرده قرض الحسنه واریز کنند تا پس از یک ماه صبر، اصل مبلغ را به همراه وام 300 میلیونی دریافت کنند. مهلت بازپرداخت وام 300 میلیونی این متقاضیان 60 ماه معادل پنج سال است. در این صورت اقساط وام 300 میلیونی تقریباً ماهیانه پنج میلیون و 455 هزار تومان خواهد بود و تنها در ابتدای سررسید هر سال تعداد اقساط آن متفاوت خواهد بود. چرا فردی که 6 میلیارد تومان دارد باید 300 میلیون وام داشته باشد؟

وام 300 میلیونی بانک ملی با کمترین سپرده

وام 300 میلیونی از بانک ملی با سپرده 300 میلیونی قابل اخذ است. اگر این مقدار پول را سه ماه در صندوق قرض الحسنه بگذارید، بعد از سه ماه می توانید 300 میلیون وام بگیرید.

300 میلیون وام بانک ملی با کمترین مبلغ سپرده یعنی 81 میلیون و 82 هزار تومان قابل اخذ است. شما باید این مقدار پول را به مدت 12 ماه در بانک بگذارید و در پایان مدت انتظار مبلغ سرمایه و 300 میلیون وام دریافت خواهید کرد. اگر این گزینه ها برای شما جذاب به نظر می رسند، بهتر است بدانید اقساط وام از 300 میلیون به طور متوسط ​​تا 60 میلیون با شش ماه بازپرداخت محاسبه می شود. نه، سوء تفاهم نکنید. اقساط 60 میلیون تومانی ماهانه!

وام 300 میلیونی از بانک ملی با سپرده گذاری 476 میلیون و 191 هزار تومانی به مدت 12 ماه قابل دریافت است. در این صورت برای 60 ماه یعنی پنج سال کامل باید پنج میلیون و 455 هزار تومان بپردازید. این سناریو می تواند به مستاجرینی کمک کند که 500 میلیون تومان موجودی حساب دارند و 500 میلیون تومان دیگر را به صورت پیش پرداخت یا رهن در دست صاحبخانه واریز کرده اند. اگر 500 میلیون باقیمانده خود را همین موقع سال آینده به بانک ملی ببرید، ممکن است بتوانید قبل از سال آینده هزینه افزایش را بپردازید/فارو

وام مسکن

وام مساعد از بانک ملی

اول از همه باید بدانید که گرفتن این وام در 4 ساعت واقعا غیر ممکن است. یعنی 4 ساعتی که مدیران در مورد آن صحبت می کنند، زمانی است که بانک پس از گذراندن تمامی مراحل و حسابداری، میانگین حساب و تایید ضامن رسمی وجه را به حساب وام گیرنده واریز می کند. بنابراین هیچکس نباید انتظار داشته باشد که بلافاصله پس از افتتاح حساب، 300 میلیون تومان به حسابش واریز شود. زیرا این وام سابقه طولانی دارد و برای اخذ وام باید سرمایه کافی داشته باشید.

این وام سال گذشته با نام نهال ملی راه اندازی شد اما اکنون به تسهیلات قرض الحسنه مهربانی ملی تغییر نام داده است. در طرح مهربانی بانک ملی، متقاضیانی که دارای حساب قرض الحسنه و روتاش در این بانک هستند، می توانند برای دریافت وام 300 میلیون تومانی اقدام کنند. اما اگر در این بانک حساب قرض الحسنه ندارید، ابتدا باید حساب باز کنید و سپس برای دریافت وام اقدام کنید. افتتاح حساب این وام به صورت حضوری در شعبه و همچنین به صورت آنلاین و غیر حضوری امکان پذیر است.

اگر هنوز حساب قرض الحسنه ندارید، باید وارد سامانه بام شوید و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید. برای دانلود و نصب سیستم بام باید روی لینک کلیک کرده و اپلیکیشن بام را نصب کنند. پس از نصب سامانه بام، باید گزینه نوع حساب طرح ملی مهربانی «قرض‌الحسنه» را انتخاب کنند. در صورت عدم وجود مشکل، در مرحله آخر این گزینه به متقاضی ارائه می شود که حساب شما با موفقیت باز شده است.

با این کار تمایل فرد برای افتتاح حساب و درخواست وام در سامانه بام ثبت می شود. در همین درخواست توضیح داده شده است که برای ثبت درخواست وام باید یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد. یعنی خبری از اخذ وام 4 ساعته نیست. جمله بعدی این موضوع را تایید می کند که می گوید این تسهیلات ظرف 4 ساعت پس از اتمام عملیات پیش بینی شده در طرح به حساب مشتری واریز می شود. اما این روند پیش بینی شده چیست؟

قبل از هر چیز باید بدانید که تنها کسانی می توانند این وام را از بانک ملی دریافت کنند که مبلغ مشخصی را در بانک سپرده گذاری کنند و منتظر اعلام بانک باشند. هسته پرداخت وام قرض الحسنه نیز همین است، زیرا بانک ها برای پرداخت تسهیلات به این سپرده ها متکی هستند و وجوه مورد نیاز برای وام 300 میلیونی بانک ملی از منابع قرض الحسنه تامین می شود.

به همین دلیل تنها کسانی که می توانند این وام را دریافت کنند می توانند در صورت نیاز برای مدت معینی پول خود را در بانک بگذارند. در این توضیحات میزان وام پرداختی به هر فرد جدا از مدت زمان انتظار بستگی به میزان سپرده در بانک دارد. مدت زمان سپرده گذاری برای اخذ وام 300 میلیون تومانی از بانک ملی حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه است. هدف از این وام این است که پول را برای مدت طولانی تری در بانک نگه دارید تا بتوانید بیشتر وام بگیرید.

این بدان معناست که هر چه بیشتر بپردازید، بیشتر می خورید. اگر پول و حوصله کمی دارید، هیچ چیز مانع از دریافت این وام نمی شود. به عنوان مثال اگر 50 میلیون تومان به بانک واریز کنید و فقط بخواهید یک ماه صبر کنید، حداکثر مبلغی که با بازپرداخت 6 ماهه دریافت می کنید حدود 20 میلیون تومان است. اما اگر تحمل و حوصله خود را زیاد کنید و بگذارید آن 50 میلیون تومان یک سال در بانک بخوابد، با وام بازپرداخت 6 ماهه می توانید 185 میلیون تومان دریافت کنید.

اما اگر به سقف این وام یعنی 300 میلیون تومان نیاز دارید و می خواهید در یک ماه به این رقم برسید باید حداقل 750 میلیون تومان بودجه داشته باشید و به مدت یک ماه در بانک سپرده گذاری کنید. فقط با این شرایط می توانید خیلی سریع وام 300 میلیون تومانی از طرح ملی مهربانی دریافت کنید. اگر برای دریافت این وام عجله ندارید و می توانید یک سال صبر کنید، باید 81 میلیون تومان را به مدت 12 ماه در حساب خود نگه دارید.

هرکسی که امروز حساب باز کند و بخواهد تا 5 ماه آینده این پول به حسابش واریز شود باید 231 میلیون تومان اضافی واریز کند. هرکس با انتخاب دوره بازپرداخت 12 ماهه بعد از 5 ماه موفق به دریافت وام 300 میلیون تومانی شود باید برای یک سال ماهانه 27 میلیون و 273 هزار تومان بازپرداخت کند. شرایط دریافت وام دولتی این است که متقاضیان هیچ گونه بدهی به بانک نداشته باشند و چک نقدی نداشته باشند.

شما همچنین باید یک اسپانسر رسمی داشته باشید. ضامن باید فیش حقوقی معتبر را به بانک ارائه کند و در مواردی که امکان استقرار افراد خوداشتغال وجود دارد، ضامن باید دارای پروانه صنفی معتبر باشد. همانطور که توضیح داده شد واریز وجه الزامی است و حداقل یک ماه سابقه گردش حساب باید وجود داشته باشد. از دیگر مزایای این وام این است که امکان واگذاری امتیاز اشخاص حقیقی به اعضای درجه یک خانواده وجود دارد و اشخاص حقوقی نیز می توانند امتیاز خود را به کارکنان واگذار کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا