اخبار روز

جزئیات نحوه دریافت وام 100 میلیونی بانک آینده برای خریداران خودرو

مشخصات وام 100 میلیون تومانی با حساب وکالت بانک آینده

متقاضیانی که قصد ثبت نام طرح خرید خودروی جدید شرکت ایران خودرو را دارند باید دارای حساب نمایندگی باشند یکی از بانک های عملیاتی و مبلغ 230 میلیون تومان به این حساب واریز شد. این حساب تا زمان اعلام نتایج توسط ایران خودرو مسدود می شود و سپرده گذار قادر به برداشت این مبلغ نخواهد بود.

اولین قدم برای دریافت این وام 100 میلیون تومانی ارائه حساب بانکی آینده است. مشتریان بانک آینده می توانند از طریق درگاه ثبت حساب بانک آینده به صورت غیرحضوری به نمایندگی از حساب خود نزد این بانک اقدام کنند.

ویژگی اصلی افتتاح حساب وکالتی در بانک آینده این است که این بانک به متقاضیان این شرایط را ارائه می دهد که به جای واریز 230 میلیون تومان به حساب نیابتی بانک آینده، تنها 130 میلیون تومان به حساب خود واریز کنند و بانک آینده مابقی را واریز خواهد کرد. از این مبلغ به صورت وام با کارمزد 1.5 درصد به متقاضی واریز می شود.

لازم به ذکر است اخذ این وام 100 میلیون تومانی منوط به عدم وجود چک برگشتی یا بدهی بلند مدت به بانک است.

وام فوری برای خریداران خودرو

بانک ملت به مشتریانی که قصد خرید خودرو و افتتاح حساب نمایندگی از طریق این مجموعه را دارند، امکان استفاده از آن را ارائه می دهد. تسهیلات بانک ملت برای خرید خودرو 100 میلیون تومان است.

خریداران خودرو که قصد افتتاح حساب پروکسی در بانک ملت را دارند باید به درگاه پیشخوان این مجموعه مراجعه و بر روی گزینه “حساب پروکسی” کلیک کنند. افراد برای دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک ملت باید بتوانند 130 میلیون تومان در حساب خود سرمایه گذاری کنند. با تامین مبلغ 130 میلیون، سامانه عابر الکترونیک ملت، فرآیند درخواست‌های لازم و سایر فرآیندهای مربوطه را انجام می‌دهد و پس از انجام این مراحل، حساب متقاضی به‌عنوان پروکسی مکانیزه می‌شود. در پایان فرآیند، اطلاعات از طریق سامانه به مراجع مرتبط با قرعه کشی این پروژه ایران خودرو ارسال می شود.

چرا بانک ملت به مشتریان ایران خودرو 100 میلیون وام می دهد؟

مراحل ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو از یکشنبه گذشته آغاز شده و تا پایان روز کاری جاری ادامه دارد. افراد برای شرکت در فرآیند قرعه کشی ایران خودرو باید موارد زیر را انجام دهند یکی افتتاح حساب نمایندگی نزد بانک های اپراتور و مسدود کردن مبلغ 230 میلیون تومان.

در سفر امید

یکی بانک ملت یکی از بانک هایی است که برای افتتاح حساب نیابتی این پروژه ایران خودرو دعوت شده است. این بانک برای حمایت و تشویق بیشتر مشتریان خود با افتتاح حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند. به این ترتیب مشتریان بانک ملت هنگام افتتاح حساب از طریق این درگاه، بدون نیاز به مراجعه به شعب این بانک و از طریق درگاه عابربانک الکترونیک، از مزایای بدون بهره و تضمینی این مجموعه بهره مند می شوند./Kamapress

وام استثنایی بانک ملت را از دست ندهید

بانک ملت طرح تسهیلات رشد را متناسب با نیازهای اشخاص حقیقی و بر اساس اصل مشتری مداری تدوین کرده است. این طرح به مشتریان اجازه می دهد تا میانگین منابع موجود خود را پرداخت کنند یکی دریافت وام تا سقف 200 میلیون تومان از انواع حساب های اعتباری ویژه طرح رشد یا از سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی برای طرح رشد با توجه به ماندگاری آن (از 3 ماه تا 6 ماه) مشروط بر اینکه شرایط و اعتبار این بانک رعایت شده است.

نرخ تسهیلات این طرح برای متقاضیان بین 1 تا 23 درصد اعلام شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماهه و با احتساب نرخ سود 23 درصدی است که وام گیرنده باید ماهانه 5 میلیون و 638 هزار تومان بپردازد.

وام بلند مدتی که نباید از دست بدهید! تا سقف 200 میلیون تومان بدون پیش پرداخت یا پیش پرداخت وام بگیرید

مشمولان این طرح باید برای تضمین بازپرداخت این وام، ضامن رسمی ارائه کنند.

همچنین مشتریانی که به حساب جاری خود واریز کرده اند و هیچ گونه بدهی نزد این بانک ندارند می توانند از سود 5 درصد بهره مند شوند.

نحوه دریافت تسهیلات برنامه رشد

افراد واقعی:

همه افراد واقعی می توانند آن را باز کنند یکی از حساب های ویژه برنامه رشد استفاده کنید و امتیازات لازم را از امکانات برنامه رشد ایجاد کنید.

اشخاص حقوقی:

شرکت ها یا سازمان ها می توانند با افتتاح حساب ویژه برای طرح رشد، در آن سپرده گذاری کنند و طبق شرایط طرح تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون تومان وام دریافت کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا