اخبار روز سینما

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش حضور کارآگاه ویژه قتل در صحنه جنایت

رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیدا محمدی فر اظهاراتی کرد.

پی ام آپلود، حسین فضلی هرکندی رئیس قاضی استان البرز گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیدا محمدی فر در یک محله به وقوع پیوست. ویلای شخصی زیبادشت فردیس.

وی افزود: بنا به اظهارات مونا مهرجویی، پدرش که حوالی ساعت 20 و 50 دقیقه روز شنبه 31 مهرماه در جهانشهر کرج حضور داشت به او پیام داد که برای صرف شام به خانه بیاید.

رئیس قاضی استان البرز تصریح کرد: دختر مرحوم مهرجویی حدود ساعت 22 و 25 دقیقه شب به منزل پدری می رسد و ابتدا زنگ خانه را به صدا در می آورد. چون کسی جواب نمی دهد، با کلید در را باز می کند، وارد خانه می شود و می بیند که پدر و مادرش بر اثر ضربات چاقو یا اشیای تیز دیگر به گردن کشته شده اند.

وی افزود: با توجه به تماس های دختر مقتول با پلیس، موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام می شود.

رئیس قاضی استان البرز تصریح کرد: پس از صدور دستور قضایی بلافاصله دادستان فردیس، بازپرس ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جرم ویژه در محل حاضر شدند.

فضلی هرکندی گفت: دستورات قضایی لازم به بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب فردی برای رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم به پلیس آگاهی استان البرز صادر شد.

دادستان فردیس: قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در اسرع وقت دستگیر می شود.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از مردم خواست تحت تاثیر شایعات قتل داریوش مهرجویی و همسرش قرار نگیرند.

حسین ناصرخاکی با حضور در صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: با توجه به اهمیت موضوع دستور لازم برای شناسایی سریع مظنون صادر شده و انشاالله پلیس آگاهی این متهم را شناسایی خواهد کرد. مظنون.” و قاتل را در اسرع وقت دستگیر کنید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا