اخبار روز

جزئیات صدور 500000 سند الکترونیکی از ابتدا تیر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک: از همان ابتدا تیر 500000 سند الکترونیکی صادر شده است و اسناد دولتی در اسرع وقت به اسناد الکترونیکی تبدیل می شود تا به اشتراک گذاری داده ها بهبود یابد. ما محدودیت زمین و املاک نداریم و این آمادگی وجود دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: از ابتدای تیرماه 500 هزار سند ملکی الکترونیکی صادر شده و برای اموال دولتی نیز در اسرع وقت اسناد الکترونیکی صادر می شود.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه اموال و دارایی های ملی (صدا نوین) اظهار کرد: نسل سوم در بانک کاداستر دولتی بر اساس توصیف زمانی است. در این سامانه لایه هایی وجود دارد اما در کاداستر نسل سوم باید حفاظت از اراضی، منابع و جنگل های ملی برای این سامانه در نظر گرفته و تعریف شود.

وی افزود: به عنوان مثال باید وضعیت فعلی جنگل های شمال را بشناسیم و هر ماه این وضعیت را مقایسه کنیم. نکته دیگر استناد و نظارت بر داده ها در اینترنت است. پیشنهاد می شود یک مخزن برای اسناد الکترونیکی تعریف شود.

بیایی اعلام کرد: از ابتدا تیر 500000 سند الکترونیکی صادر شده است و اسناد دولتی در اسرع وقت به اسناد الکترونیکی تبدیل می شود تا به اشتراک گذاری داده ها بهبود یابد. ما محدودیت زمین و املاک نداریم و این آمادگی وجود دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک باید در برخی زمینه ها اقدام جدی انجام دهیم. در مورد املاک آموزشی متاسفانه متوجه شدیم که املاک این وزارتخانه سندیت ندارد، البته جلساتی صورت گرفته و تاکید شده است که آمادگی داریم کار مستندسازی را به صورت آنلاین انجام دهیم. با سامانه املاک و اسناد نیز باید تبادل خدمات صورت گیرد. ما می توانیم از بستر کاتب برای تبادل اطلاعات و ایجاد وب سرویس استفاده کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا