اخبار روز

جزئیات صدور ویزای عمره


به گزارش بازتاب آنلاین، وزارت حج و عمره عربستان، تاریخ شروع عمره را پس از پایان موسم حج امسال (2024 میلادی) اعلام کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد که پس از پایان موسم حج امسال، عمره از ابتدای ماه آینده (محرم) آغاز می شود و مسلمانان در سراسر جهان می توانند ویزای عمره را در طول سال به جز ایام حج و تشریق بعد از عید سعید قربان دریافت کنند. -آدا.

وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد: اعتبار ویزای عمره برای حجاج خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آنها به عربستان آغاز می شود. اعتبار ویزای عمره 90 روز از تاریخ صدور می باشد.

ویزای عمره یکی یکی از شروط اولیه سفر برای انجام مناسک عمره است و وزارت حج و عمره مدت زمان مشخصی را برای صدور روادید عمره در نظر گرفته است که بخشی از تلاش های این وزارتخانه برای تنظیم و تسهیل مناسک عمره است.

همچنین وزارت حج و عمره اعلام کرده است که برای سهولت کار این امکان وجود دارد که مردم از طریق بسترهای الکترونیکی مورد تایید خدمات عمره از جمله بستر نوسک برای صدور ویزای عمره اقدام کنند. برای دریافت ویزای عمره، افراد باید ابتدا وارد اپلیکیشن نوسک شده و گزینه “صدور مجوز انجام عمره” را انتخاب کرده و با ارائه اطلاعات مورد نیاز مانند کشور محل سکونت، ملیت و نوع اقامت، درخواست ویزای الکترونیکی را ارسال کنند. و پس از وارد کردن تمامی اطلاعات و انتظار برای ویزا طی مراحل بعدی.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا