رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری گفت: در دو مرحله تقریباً ۸۰ هزار نفر برای دریافت وام ۲۰ میلیونی ثبت نام کرده‌اند. تاکنون وام ۴۰ هزار نفر پرداخت شده است و برای ۴۰ هزار بازنشسته دیگر پرداخت وام در روزهای آینده قرار داده شده است. 

به گزارش پی ام آپ، محمد اسدی با اشاره به میزان وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: وام بازنشستگان 12 میلیون تومان بوده که سال گذشته 213 هزار بازنشسته تامین اجتماعی توانستند این وام را دریافت کنند.

وی گفت: مبلغ این وام امسال به 20 میلیون تومان افزایش یافت و کسانی که تاکنون این وام را دریافت نکرده اند می توانند برای دریافت آن ثبت نام کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری با اشاره به آمار ثبت نام بازنشستگان برای دریافت وام 20 میلیون تومانی ادامه داد: در 2 مرحله حدود 80 هزار نفر برای دریافت وام 20 میلیون تومانی ثبت نام کرده اند که تاکنون 40 هزار نفر دریافت کرده اند. وام های آنها و در چند روز آینده به 40 هزار بازنشسته دیگر پرداخت خواهد شد.

اسدی به برخی از شرایط اعطای وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در صورتی که بازنشسته ای زیر 77 سال سن داشته باشد و فاقد معوقات بانکی و چک بلامحل باشد می تواند برای دریافت وام 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان ثبت نام کند.

وی خاطرنشان کرد: وام بازنشستگان زیر 77 سال به صورت غیرحضوری واریز می شود اما بازنشستگان بالای 77 سال باید حضوری مراجعه کنند. پرداخت مرحله اول وام از راه دور به استان ها را اعلام کرده ایم و وام های ثبت شده مرحله دوم نیز به زودی پرداخت می شود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *