اخبار روز سینما

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ افشا شد !

شب گذشته، در جریان جشنواره فیلم برلین، شرح سریال جدید استیون اسپیلبرگ که بر اساس داستانی ساخته شده از کوبریک است، منتشر شد.

یکی از ساخته نشده‌های گمشده‌ای استنلی کوبریک، یک زندگینامه‌ای بزرگ از ناپلون بناپارت است که به گفته‌ی استیون اسپیلبرگ در هفت سال گذشته برای HBO در دست ساخت بوده و اسپیلبرگ آن را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ افشا شد !

جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ که ده سال است درگیر پروژه بوده است، اکنون که در حال ساخت یک تولید است و این پروژه به یک سریال هفت قسمتی برای شبکه شبکه شبکه HBO تبدیل خواهد شد.

به گزارش ددلاین، این پروژه هنوز در مراحل توسعه است، اما به یک سفارش سری نزدیک می‴. کارگردان فیلم The Fabelmans، در سخنرانی در جشنواره فیلم برلین اطلاعات فاش شده جدید از فیلم اسپیلبرگ را اینگونه گفت:

با همکاری کوبریک و یان هارلان، ما در ساخت یک تولید بزرگ برای HBO بر اساس اصلی ناپلون ناپلئون هستیم. ما روی ناپلون به عنوان یک سریال محدود هفت یا هشت قسمتی کار می‌کنیم.

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ افشا شد !
جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

کوبریک، ابتدا فیلم را پس از موفقیت در سال 2001 انجام داد و تحقیقات انجام شد. او قصد این فیلم را در سراسر اروپا ، بریتانیا و رومانی با 40000 فرد فیلمبرداری کند در نهایت موفق نشد و در سال 1999 ، حتی پیش از اکران فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم

پس از او، اسپیلبرگ کمتر از سال 2013 با هدف تبدیل آن به مینی سریال درگیر بوده است. کری جوجی از True Detective در سال 2016 به همراه دیوید ، نمایشنامه نویس مشهور Verve و Code Entertaiment پشت پروف کارگردانی شد و احتمالاً سال 2024 پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا