به گزارش مانیبان، بر اساس دستورالعمل برگزاری حراج سکه طلا در سامانه 10 مرکز طلا و ارز ایران. اسفند ماه 1402 منتشر شده در سایت رسمی (www.ice.ir)، دوازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه بیست و یکم. خرداد در ماه 1403 جشن گرفته می شود.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir انجام می شود و موضوع حراج دوازدهم سکه بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه بانک مرکزی سال 1386 و بدون. بسته بندی.

تاکنون 11 حراج سکه طلا در مرکز مبادلات ایران برگزار شده و در مجموع 147 هزار و 677 قطعه سکه طلا به متقاضیان حراج اختصاص یافته است. نسبت ربع سکه 99992 قطعه، نیم سکه 21772 قطعه و سکه تمام 25913 قطعه بوده است.

حداکثر رکورد سفارش

من باید بگویم؛ در دوازدهمین حراج سکه حداکثر سفارش و حجم خرید برای هر متقاضی در مجموع 5 سکه می باشد، بنابراین می تواند 5 سکه یا 5 نیم سکه یا 5 سکه تمام و یا ترکیبی از این سه با احتساب سکه تمام، نیم سکه باشد. سکه و ربع سکه مجموع هر سه با هم نباید بیش از 5 قطعه باشد.

جلسه حراج ساعت 12:00 و زمان ثبت سفارش از ساعت 12:00 الی 15:00 خواهد بود. زمان نظارت و اهدای جوایز از ساعت 15 الی 17 همان روز می باشد و نتیجه مزایده ساعت 17 اعلام می شود.

نحوه انجام حراج با ثبت و واگذاری سفارشات بر اساس اولویت قیمت – زمانی انجام می شود.

لازم به ذکر است پرداخت تراکنش با استفاده از کارت هدیه، کارت نقدی، کارت اعتباری مرابحه و کارت بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شایان ذکر است؛ فرآیند بازپرداخت کیف پول برای واریز به حساب بانک ملی ایران در همان روز و برای سایر بانک ها ظرف 48 ساعت انجام می شود.

برنامه تحویل سکه

متقاضیان برای دریافت سکه باید به برنامه تحویل سکه توجه کنند. شروع دوره تحویل بدون هزینه نگهداری سکه طلا از 31 خرداد آغاز و تا 18 تیرماه ادامه خواهد داشت. در این مدت شعب بانک ها فقط هزینه ارسال را دریافت می کنند. هزینه تحویل تمام مدت سکه 30 هزار تومان خواهد بود.

افرادی که در بازه زمانی 19 تا 27 تیرماه درخواست دریافت سکه را دارند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه ذخیره سازی را نیز پرداخت کنند. هزینه نگهداری سکه طلا به ازای هر قطعه سکه در روز 50 هزار تومان و در شعبه بانک پرداخت می شود. این نرخ شامل تعطیلات رسمی نیز خواهد بود.

خریداران سکه باید بخوانند / جزئیات حراج سکه طلای جدید

این مرکز تاکید کرد: در صورت عدم دریافت سکه در زمان تحویل سکه، تراکنش باطل می شود و پس از اعلام بانک تراکنش، پس از کسر هزینه مبادله و غیره، وجه به کیف پول خریدار بازگردانده می شود هزینه های عملیاتی؛ در صورت انصراف از معامله به دلیل عدم مراجعه خریدار به شعبه منتخب در سامانه برای دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به مدت 180 روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع خواهد شد.

متقاضیان شرکت در حراج سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادلات ایران می توانند در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز از طریق سامانه معاملات مرکز مبادلات ایران به آدرس market.ice.ir ثبت نام و احراز هویت کنند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما