به گزارش مانیبان؛ ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه برای تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح های نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن حمایتی برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم، گفت: در حال حاضر کل سازمان باید زمین های مازاد خود را برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه اولویت اصلی این سازمان در سال جاری اجرای طرح های آماده سازی در کشور است، تصریح کرد: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی متعهد هستیم که اجرای عملیات آماده سازی زمین و سپس تحویل آن به مردم.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات مطبوع سازی حدود 29 هزار هکتار زمین در کشور در حال انجام است، گفت: مردم سال ها منتظر تکمیل طرح مسکن هستند. مهر هستند و باید تمام توجه خود را بر تکمیل خانه ها متمرکز کنند مهر و همچنین اختصاص زمین برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن.

مالکی بیان کرد که یکی یکی از بزرگترین مشکلات نهضت ملی مسکن تامین منابع مالی است، تصریح کرد: تامین منابع مالی یکی این یکی از مهمترین برنامه هایی است که هم بانک مرکزی و هم دولت باید برای تسریع در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در دستور کار خود قرار دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به این موضوع اشاره کرد یکی وی با بیان اینکه یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن حمایتی است، گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه ها به 28 هکتار زمین نیاز است و خوشبختانه این مقدار زمین تامین شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما