اخبار روز

جزئیات جدید از قتل “آی نور”

دادستان، دادستان ویژه و بازپرسان پلیس الیگودرز امروز 7 مردادماه صحنه جنایت قتل آینور را بازسازی کردند و تحقیقات پلیسی برای یافتن سرنخ هایی از این حادثه ابعاد جدیدی به خود گرفت.

به گزارش تسنیم، دادستان و انقلاب الیگودرز، جزئیات جدیدی از قتل آینور کودک سه ساله منتشر شده است. یکی در مورد روستاهای این شهرستان توضیح می دهد.

تسنیم در پیامی نوشت: خبر ناپدید شدن آی نور دختر سه ساله اهل روستای ده صفید حاج درویش الیگودرز ۲۷ مرداد منتشر شد. عملیات جستجو با حضور نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و اهالی محل از لحظه مفقود شدن آینور آغاز شد و تا شب 28 مرداد ادامه داشت.

چهار تیم جستجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان، سه قلاده سگ نجات، موتورسواران و رانندگان آفرود ازنا و الیگودر به مدت 6 روز کل روستای ده سفید را زیر نظر گرفتند اما جست و جو نتیجه ای در بر نداشت.

در ظهر روز 23 اوت 1403 جسد آینور در چاه فاضلاب روستای ده صفید پیدا شد و قاتل آینور پنج روز پس از پیدا شدن جسد شناسایی شد.

دادستان، دادستان ویژه و بازپرسان پلیس الیگودرز امروز 7 مردادماه صحنه جنایت قتل آینور را بازسازی کردند و تحقیقات پلیسی برای یافتن سرنخ هایی از این حادثه ابعاد جدیدی به خود گرفت.

جعفر گودرزی در گفت وگو با تسنیم، درباره کشف جزئیات جدیدی از قتل آینور اظهار داشت: امروز صحنه جنایت قتل این کودک سه ساله در روستای ده سفید را با حضور متهم در روستای ده سفید بازسازی کردیم. این مورد.”

وی اعترافات زن میانسال قتل آینور و عروسش را در بازجویی های جدید متناقض دانست و افزود: بررسی ابعاد این پرونده ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز یادآور شد: قاتل در اولین بازجویی ها اعتراف کرد که مدت ها پس از خفگی جسد آینور را به داخل فاضلاب برده است، اما از سوی دیگر نیز اعتراف کرده است که دمپایی کودک را به داخل فاضلاب انداخته است. خیابان روستا و بعداً آنها را پیدا کردم تا آنها را داشته باشند. .

گودرزی با تاکید بر اینکه ابعاد تحقیقات قتل آینور به جزئیات جدیدی رسیده است، تصریح کرد: دو پسر خانواده قاتل نیز در بازجویی های جدید مظنون هستند.

وی با بیان اینکه در بازجویی جدید به کل خانواده همسایه آینور مشکوک شدیم، توضیح داد: پزشکی قانونی در حال معاینه جسد این کودک است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با بیان اینکه در حال حاضر مادرشوهر و عروس همسایه آینور در بازداشت به سر می برند، تصریح کرد: از پسران این خانواده نیز در حال بازجویی هستیم و احتمال دستگیری این افراد وجود دارد. “

گودرزی با تاکید بر پرس و جو از خانواده همسایه آینور و ادامه تحقیقات اذعان داشت: ماموران نخبه و بازپرس اداره دوم الیگودر در حال رسیدگی به قتل مشکوک این کودک هستند و هنوز انگیزه این قتل مشخص نیست.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا