اخبار روز سینما

جزئیات جدیدی درباره پروژه انتقام جویان 5 و 6 منتشر شد

خبر‌های جدیدی در مورد پروژه انتقام جویان 5 و 6 یعنی Avengers: Secret Wars و Avengers: Doomsday بعد از مراسم کامیک-کان منتشر شد.

«مارول» با تغییری بزرگ در مسیر دنیای سینمایی خود، طرفداران را شگفت‌زده کرده است. پس از رویدادهای هیجان‌انگیز مراسم کمیک-کان در سن دیگو، جزئیات جدیدی از پروژه‌های آینده این کمپانی قدرتمند منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین خبرها، تغییر مکان فیلمبرداری دو قسمت پایانی از سه‌گانه‌ی جدید انتقام‌جویان است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پروژه انتقام جویان 5 و 6

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، فیلمبرداری دو پروژه انتقام جویان 5 و 6 (انتقام‌جویان: روز رستاخیز (Avengers: Doomsday) و انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی (Avengers: Secret Wars)) دیگر در آتلانتا انجام نخواهد شد و این دو رویداد بزرگ سینمایی در شهر لندن فیلمبرداری می‌شوند.

خبر دیگر این است که برادران «روسو»، کارگردانان فیلم‌های موفق انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و انتقام‌جویان: پایان بازی، برای کارگردانی دو پروژه انتقام جویان 5 و 6 انتخاب شده‌اند. این انتخاب، باعث امیدواری طرفداران به یک پایان‌ حماسی و پر از هیجان برای فاز ششم دنیای سینمایی مارول شد.

پروژه انتقام جویان 5 و 6

در این قسمت، قهرمانان زمین با تهدیدی بزرگ‌تر از همیشه روبرو خواهند شد. دکتر «دووم»، به عنوان شرور اصلی این دو فیلم معرفی شده است. «رابرت داونی جونیور» نیز قرار است در نقش دکتر «دووم» ظاهر شود که این خبر، موجی از هیجان را در میان طرفداران ایجاد کرده است.

داستان این دو فیلم به گونه‌ای طراحی شده که قدرتمندترین قهرمانان زمین به گروه‌های کوچکتری تقسیم شده و هر گروه با چالش‌های خاص خود روبرو می‌شود. در نهایت، انتقام‌جویان برای نجات جهان، تصمیم می‌گیرند به مولتی‌ورس بازگردند و از نسخه‌های مختلف خود کمک بگیرند.

فیلم‌های انتقام‌جویان: روز رستاخیز و انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی به ترتیب در تاریخ‌های 1 می 2026 (11 اردیبهشت ماه 1405) و 7 می 2027 (17 اردیبهشت ماه 1406) اکران خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پروژه انتقام جویان 5 و 6 چیست؟ آیا شما از طرفداران دنیای مارول هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا