جزئیات جان باختن سه کارمند اداره درمان رامهرمز در سانحه رانندگی/عکس

به گزارش بازتاب آنلاین، هاشم خنفری گفت: کادر پزشکی از سرمایه های مهم نیروی انسانی استان خوزستان محسوب می شود و باید زیرساخت های مناسب برای انجام وظایف خود فراهم شود.

ایرنا در پیامی نوشت: وی با اشاره به مشکلات امنیت محورهای مواصلاتی استان، افزود: با توجه به این شرایط واردات تجهیزات مهمی مانند خودروهای مورد نیاز برای عملیات کادر درمانی ضروری است.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: پیشنهاد می شود علاوه بر تمامی ابعاد احتمالی حادثه برای ماماهای بیمارستان رامهرمز از ظرفیت های منطقه آزاد اروند استفاده شود. استانداردسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل سازمانی مراکز درمانی و بیمارستانی استان خوزستان.

بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت روز گذشته با ابراز تأسف از جان باختن سه مامای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز بر اثر سانحه رانندگی در محور رامهرمز – اهواز از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواست تا رسیدگی کامل به این موضوع را انجام دهند. مجروحان و بازماندگان این حادثه دلخراش؛ ابعاد سوژه را بررسی کنید.

خودروی پژو 405 حامل زنان «فاطمه براتی»، «سمیه شهمیری» و «شهناز قنبری» از اهالی بهداری شهرستان رامهرمز ساعت 9:43 روز دوشنبه (9 مهرماه) در مسیر رامهرمز به اهواز نرسیده به شهرستان مرابچه واژگون شد. این کارمندان بخش درمان موظف شدند در جلسه کمیته مرگ مادران باردار شرکت کنند.

۲۳۳۲۱۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما