اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت منتشر شد !

پس از اعلام فیلمی بر اساس دنیای ماینکرفت ساخته شده است، روز گذشته، جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت ، به همراه نام بازیگر اصلی فیلم منتشر شد.

در نوشتار توضیحات فیلم ماینکرفت به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های اقتباسی بر روی یک ویدئوی ویدئویی می‌پردازیم که صب اطلاعات تکمیلی فیلم Minecraft عنوان تحت تصویر اصلی اقتباس فیلم ماینرفت منتشر شده است.

جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت

کمپانی فیلمسازی برادران دیسکاوری ، روز گذشته ، هفتم آوریل 2023 ، اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم اقتباسی ماینکرفت ، به سال 2025 موکول شد و جیسون موموا در این اقتباس اقتباس سینمایی از یک بازی بازی کامپیوتری بسیار ، به عنوان نقش اصلی اصلی ،

ساخت و شروع مراحل تولید اولیه این فیلم، در سال 2016 اعلام شد. اما پس از اتفاقات بسیاری که برای آن و مشکلاتی که این پروژه رخ داد، فیلم تا امروز معلق و بلاخره بلاخره روز گذشته برادران برادران وارنر اعلام کردند که این پروژه آغاز شده و و 2025، اکران شد.

در ادامه می‌توانید از بازی Minecraft را ببینید:

تصویر اصلی اقتباس فیلم ماینرفت

توضیحات فیلم ماینکرفت

شاون لوی ، بیشتر به عنوان کارگردان فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم night at با این حال در نهایت راب مک‌الهنی از it’s always Sunny در شهرت جایگزین شد، که در نهایت در سال 2019 پروژه را ترک ترک کرد.

جی اطلاعات زیادی از این فیلم جه بازیگران دیگری دارد داستان فیلم منتشر نشده و فقط سون موموآ و تاریخ اکران این فیلم، رسماً با انتشار رسیده است.

ماینکرفت چیست؟

جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت
ماینکرفت چیست؟

ماینکرفت، یک ویدیویی سندباکس و جهان باز می‌باشد توسط موجنگ استودیوز ساخته شده برای رایانه، موبایل و کنسول منتشر شده است. این بازی توسط مارکوس پرسون خلق و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده است.

در دنیای ماینکرفت، در دنیای سه بعدی، نظر رویه و زمینی تقریباً بی‌نهایت را می‌سازند و می‌توانند ایجاد کنند، ابزارها و وسایلی را که می‌توانند کشف کنند یا عواملی را که با استفاده از آنها متفاوت و متفاوت هستند، ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا