اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی از همکاری HBO Max و Warner Bros

چندی پیش، مراسم ادغام و همکاری دو کمپانی بزرگ منتشر شد که در ادامه اخبار منتشر شد جزئیات همکاری HBO Max و Warner Bros پرداخت.

چندی پیش، خبر ادغام شبکه HBO Max با برادران وارنر عنوان تحت خرید HBO Max توسط Warner Bros به انتشار رسید که شبکه‌ی سرویس استریم مکس را راه‌اندازی کرد.

خرید سهام HBO توسط برادران وارنر خیلی از افراد قدیمی را معرفی کرد که از مهم ترین، سریال هری پاتر، اسپین آف گیم آف ترونز و چهارم کارآگاهان کارآگاهان واقعی نام برد.

جزئیات همکاری HBO Max و Warner Bros

دیوید زاسلاو، سرور دیسکاوری در طی ارائه‌ای در بربنک، کالیفرنیا گفت:

مکس پلتفرمی که باید تماشا کنید، زیرا میزبان است که تاثیری فوق‌العاده مردم مردم و فرهنگ دارند. این نسخه پخش جریانی از تلویزیون است که باید ببینید.

مدیران برادران دیسکاوری، بیش از یک سال است که قصد دارند HBO Max و Discovery+ را به عنوان بخشی از سرویس استریم اصلی خود، ادغام ادغام Discovery Communications و Warnermedia که از AT&T ارائه شده بود،،، ترکیبی هستند.

در ادامه می‌توان تصویر همکاری HBO Max و Warner Bros.

خرید سهام HBO توسط برادران وارنر

ادغام شبکه HBO Max با برادران وارنر

قیمت گذاری مانند برنامه های فعلی HBO Max باقی می ماند. 9.99 دلار در ماه با تبلیغات و 15.99 دلار در ماه بدون تبلیغات. سطح جدید 19.99 دلاری با عنوان Max Ultimate Ad Free امکان چهار پخش همزمان تا نمایش 4K و 100 بارگیری آفلاین را می‌کند.

این سرویس جدید را اضافه خواهد کرد، از جمله دی سی کامیکس به پنگوئن، نمایشی برگرفته از سیتکام کمدی The Big Bang Theory، و همچنین مجموعه‌های مجموعه‌ای از شبکه Magnolia از Chip و Joanna Gaines.

این شرکت پیش درآمد جدید بازی تاج و سریالی بر اساس فرنچایز پاتر با نویسنده جی کی رولینگ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا