اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی از فیلم The Sims منتشر شد

مارگو رابی، پس از موفقیت چشمگیر فیلم باربی در سال گذشته، آماده است تا دنیای جذاب و پرهیجان بازی‌های سیمز را تحت عنوان فیلم The Sims به سینماها بیاورد.

اخیراً جزئیات جدیدی از این پروژه مورد انتظار منتشر شده است. «رابی» به همراه کمپانی «LuckyChap Entertainment» و «Amazon MGM» مسئولیت ساخت این فیلم اقتباسی را بر عهده دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جزئیات تکمیلی از فیلم The Sims منتشر شد

گفتنی است که پیش از این، «نتفلیکس» نیز خواهان ساخت این فیلم بود، اما «رابی» و تیمش ترجیح دادند تا خودشان این اثر را برای اکران در سینماها آماده کنند. سابقه درخشان «رابی» و خلاقیت تیم او، نویدبخش ساخت یک فیلم جذاب و سرگرم‌کننده را می‌دهد.

«کیت هرون»، کارگردان سریال Loki، به همراه «بریونی ردمن»، نویسنده سریال Doctor Who، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت. «هرون» علاوه بر نویسندگی، کارگردانی فیلم را نیز عهده‌دار خواهد بود. هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نشده است، اما طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای این اقتباس سینمایی از بازی محبوب The Sims هستند.

فیلم The Sims

سیمز، مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی شبیه‌ساز زندگی است که توسط استودیو «ماکسیس» ساخته و توسط شرکت الکترونیک «آرتز» منتشر شد. این مجموعه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فرنچایزهای بازی در تمام دوران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جزئیات تکمیلی از فیلم The Sims چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا