کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر پس از سه ماه با همکاری بازپرسان پلیس آگاهی استان، با استفاده از روش های نوین کشف جرم و تحلیل وقایع مربوط به ناپدید شدن قهری و متعاقب آن آدم ربایی، موفق به شناسایی آدم ربایان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری قاتلان فراری که تحت تعقیب و تعقیب ثروت بودند و پس از آدم ربایی در شهرستان نوشهر اقدام به کشتن و سوزاندن اجساد می کردند، خبر داد.

بر اساس گزارش پلیس، سرهنگ علی قیصری درباره جزئیات این پرونده گفت: پس از وقوع حادثه یک مفقودی گزارش در تیر ماه در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر پس از سه ماه با همکاری بازپرسان پلیس آگاهی استان با استفاده از روش های نوین کشف جرم و تحلیل وقایع مربوط به آدم ربایی ناپدید شده موفق به شناسایی آدم ربایان شدند.

سرهنگ قیصری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه آدم ربایان فراری را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات هماهنگ متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان نوشهر منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان با ذکر دلایل و ادله به جرم خود مبنی بر آدم ربایی و کشتن مقتول و سوزاندن جسد به انگیزه انباشت ثروت و کسب ثروت اعتراف کردند و اعلام کردند که پس از طرح دعوی قضایی در متهمان محاکمه و روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما