اخبار روز سینما جهان

جزئیاتی تازه از «آواتار ۳» با شخصیت‌های جدید

جیمز کامرون کارگردان «آواتار» و بازیگرانش زویی سالدانا و سام ورتینگتون دیروز جمعه در نمایشگاه دی 23 برای اولین بار عنوان رسمی سومین فیلم «آواتار» را اعلام کردند و گفتند این فیلم «آواتار» نام خواهد داشت. : آتش و خاکستر». .

گزارش کردن مهر به گفته ورایتی، در حالی که کامرون هیچ بخشی از فیلم را نشان نداد، او برخی از هنرهای مفهومی فیلم را نشان داد، از جمله نیتیری (با بازی سالدانا) سوار بر یک سفینه هوایی غول پیکر و مردم خاکستری که دوده و شبح مانند در اطراف می چرخیدند. یک گودال بزرگ از آتش

کامرون گفت: “شما قرار است تعداد بیشتری از پاندورا را ببینید که قبلاً آن را ندیده اید.” او همچنین این فیلم را یک ماجراجویی دیوانه‌کننده و جشنی برای چشم‌ها توصیف کرد که بیش از هر زمان دیگری از نظر احساسی هیجان‌انگیز است و همه شخصیت‌های دوست داشتنی وارد قلمروی چالش‌برانگیز می‌شوند.

کامرون فیلم Fire and Ashes را با فیلم Avatar: The Last Airbender در سال 2022 ساخته است که جنگ بین بشریت و ناوی را پس از بازگشت مقامات توسعه منابع به قمر بیگانه پاندورا به تصویر می‌کشد. در پایان «آب‌روی»، خانواده جیک سالی (ورثینگتون) و نیتیری (سالدانا) با موفقیت در برابر حمله سازمان توسعه علیه قبیله آبزی متکاینا و تولکون‌های نهنگ‌مانند که در صلح و آرامش با هم زندگی می‌کنند، مقاومت می‌کنند، اما پسر بزرگ‌شان در این فیلم از دست می‌دهند. این نبرد

داستان «آتش و خاکستر» در مورد ماجراهای زیر است و جیک و نیتیری با مردم خاکستری روبرو می شوند که به گفته کامرون بیشتر از سایر قبایل تشنه قدرت هستند.

کامرون گفت که شخصیت های جدیدی در فیلم سوم وجود دارند که به نظر او خاص هستند یکی از آنها، ممکن است یا تبدیل به حساب محبوب مخاطب شود یا کاملاً منفور شود.

اونا چاپلین بازیگر سریال Game of Thrones نقش رهبر گروه Ash را ایفا می کند و دیوید تیولیس و میشل یئو نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

علاوه بر ورتینگتون و سالدانا، دیگر بازیگرانی که در قسمت قبلی در این فیلم حضور دارند عبارتند از: سیگورنی ویور، استیون لانگ، کیت وینسلت، کلیف کورتیس، بریتا دالتون، جک قهرمان، ترینیتی جو لی بلیس، بیلی باس، جوئل دیوید مور، ادی. فالکو و این می شود دیلیپ رائو.

فیلمنامه های «جاده آب» و «آتش و خاکستر» هر دو توسط کامرون، ریک یافا و آماندا سیلور نوشته شده بود و در ابتدا قرار بود یک فیلم واحد باشد، اما کامرون در نهایت تصمیم گرفت داستان را در 2 فیلم به تصویر بکشد.

کامرون تمام فیلم های آواتار را با شریک قدیمی خود جان لاندو ساخت. لاندو اخیراً در سن 63 سالگی بر اثر سرطان درگذشت و کامرون از او به عنوان همراهی یاد کرد که نه به زور بلکه از روی اشتیاق فیلم های بزرگی تولید می کرد.

وی تاکید کرد: دوست عزیز و نزدیک ترین همکار 31 ساله ام را از دست داده ام.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا